×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال: ام البنین محمدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ساری در دیدار با پدر و مادر شهید شعبانی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری ماه محرم ، خانواده های معزز شهدا را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری  گفت: نقش شهیدان و ایثارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های آن بر کسی پوشیده نیست و تکریم خانواده های معظم شهدا و تجلیل از ایثارگری و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار  و شهادت و از خود گذشتگی برای حفظ کیان اسلامی و حدود الهی توفیقی است که باید شاکر باشیم.

وی  در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

مدیر آمزش و پرورش ناحیه دو ساری افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان و ایثارگران عزیزمان باشیم.

در پایان با لوح سپاس از خانواده شهید شعبانی تجلیل شد

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false