×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رضاپور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسوولیت قانونگذاری دارند و نباید دخالتی در عزل و نصب مدیران داشته باشند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار کرد: هرچه در ماه رجب آمادگی معنوی بیشتری کسب کنیم، در ماه مبارک رمضان می‌توانیم بهتر از فیوضات الهی بهره‌مند شویم.

وی افزود: دعاهای ماه رجب مقدمه ای بر دعاهای ماه مبارک رمضان است و زمینه را برای ورود به ماه مبارک رمضان فراهم می‌کند.

رضاپور ادامه داد: ملت ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه امسال شگفتی آفرید و خاری بر چشم دشمنان بود که این حضور و اتحاد مردمی ، بار مسوولیت را برای مدیران و مسوولان سنگین‌تر می‌کند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: همکاران از لابی‌گری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرهیز کنند و یادمان باشد نباید به دری غیر از درگاه خداوند پناه ببریم و بنا به فرموده مقام معظم رهبری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند چراکه جهاد کشاورزی از این دخالت‌ها ضربه‌های زیادی خورده است.

وی بیان کرد: بنده گزارش هرگونه تخلف و دخالت کسانی که در کار جهاد کشاورزی استان مازندران دخالت کنند را به مقامات ذیصلاح گزارش خواهم کرد و مدیران شهرستان‌ها هرگونه دخالت نمایندگان را به دفتر نمایندگی ولی فقیه گزارش کنند.

رضاپور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسوولیت قانون گذاری دارند و نباید دخالتی در عزل و نصب مدیران داشته باشند و شما روی صندلی بهارستان بنشینید و به وظیفه قانونگذاری خودتان بپردازید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false