×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر طالبعلی پورشریعه مدیر کلینیک مددکاری اجتماعی باران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که ، بانکهای عامل به تعهدات خود در قبال مددجویان بهزیستی پایبند نیستند گفت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی می بایست در اختیار مددجویان بهزیستی که تشکیل پرونده اشتغال داده اند قرار گیرد
متاسفانه علیرغم تکمیل مراحل قانونی این موضوع در سازمان بهزیستی برخی از بانکهای عامل نسبت به دریافت پرونده های اشتغال سر باز زده و به تعهدات خود عمل نمی کنند.

مدیر کلینیک مددکاری اجتماعی باران یادآور شد ؛ مددجویان تحت پوشش بهزیستی از واجد شرایط ترین افراد جهت دریافت وام اشتغال بوده و به دلیل شرایط اقتصادی موجود می بایست سازوکار پرداخت به این عزیزان تغییر یافته و در این مسیر تسهیل گری اتفاق بیافتد.

پورشریعه با اشاره به این نکته که ، بخشی از این مسیر تسهیل باید در خود سازمان بهزیستی اتفاق بیفتد و با ایجاد تغییرات در روند تشکیل پرونده و اعطا اختیارات شهرستانی راه را برای مددجویان تحت پوشش هموار ساخت ، اما در بخش دوم بانک‌های دولتی و خصوصی هستند که تعهد قانونی برای پرداخت دارند ولی متاسفانه به آن عمل نمی کنند.

مدیر کلینیک مددکاری اجتماعی باران استان مازندران اظهار کرد ؛ می بایست با تفویض اختیار به استانداری و نظارت شخص استاندار ، بانکهای عامل شناسایی و نظارت لازم و مستمر ایجاد شود.

پورشریعه گفت : اگر مسئولین بهزیستی و بانکهای عامل اهمیت و ضرورت پرداخت به موقع تسهیلات را بدانند قطعا در مسیر توانمند سازی این مددجویان خودشان راه مطالبه گری را برمی گزینند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false