×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران ، گفت: سه شهرستان آمل ، محمودآباد و نور از شهرستان‌های حوزه مرکزی مازندران با حدود ۲۳۲ فرصت سرمایه گذاری برای هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران به میزبانی شهرستان آمل آمادگی دارند. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران افزود: هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران با محوریت سه شهرستان آمل ، نور و محمودآباد عصرپنجشنبه ۲۷ بهمن ماه در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل برای این همایش مهم اقتصادی حدود ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری به ارزش ۳۲ هزار میلیارد تومان را هدف‌ گذاری کرده است ، افزود: بیشتر این طرح‌ها در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با ۱۳ فرصت ، جهاد کشاورزی ۱۴ فرصت ، صنعت و معدن ۳۰ فرصت ، شهرداری ها پنج فرصت ، شیلات پنج فرصت و امور آب ۶ فرصت شناسایی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود ؛ اضافه کرد: در بخش مراکز رشد ، برق منطقه‌ای ، تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی فرصت‌هایی وجود دارد تا مرحله به مرحله ارائه شود.

خیریانپور ، برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری درشهرستان‌ها را فرصت بسیار مناسب برای شناسایی و احیای ظرفیت‌ها اعلام کرد و گفت: در همه شهرهای مازندران یک بسته سرمایه گذاری در خدمت علاقمندان قرار گیرد تا مسیر برای انواع قرارداد ، تنوع و قابلیت باز باشد.

وی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در مازندران ، افزود: این همایش با مشارکت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران برای شهرستان های آمل ، نور و محمودآباد برگزار می‌شود تا مهم‌ترین دستاوردها در همایش سراسری سرمایه گذاری مازندران که ابتدای سال آینده برپا می‌شود به ترویج گفتمان اقتصادی در استان کمک کند.

خیریانپور ، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های برخی شرکت‌های سرمایه گذاری درحاشیه این همایش را از برنامه‌های جنبی اعلام کرد و گفت: حدود ۴۰ غرفه به شرکت‌های سرمایه گذار و مجموعه‌های سرمایه پذیر برای نشان دادن فرصت‌های سرمایه گذاری اختصاص داده شده که از عصرچهارشنبه ۲۶ بهمن درمحل دانشگاه شمال آمل برپا خواهد شد.

وی زمان برگزاری هفتمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران در شهرستان آمل را عصر پنجشنبه با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان درسالن همایش‌های دانشگاه شمال اعلام کرد.

با برگزاری این همایش در آمل ، برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در ۷ منطقه و ۲۲ شهرستان به پایان می رسد و مازندران خود را برای برگزاری همایشی با حضور سرمایه گذاران مازنی داخلی و خارجی در بهار سال آینده آماده می کند.

خیریانپور تصریح کرد در این همایش تعداد۲۲۳ فرصت سرمایه گذاری برای این ۳ شهرستان با همکاری دستگاههای اجرایی و اقتصاد و دارایی استان تهیه و در همایش ارائه میگردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود ؛ در جنب این همایش پنلهای تخصصی برای راهنمایی و مشورت دادن به سرمایه گذاران و نیز نمایشگاهی از ظرفیتها و توانمندیهای شهرستانهای آمل- نور- و محمود آباد برگزار و شرکت کنندگان میتوانند از آن بازدید کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false