×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ رمضان غلامی اواتی فرماندار سوادکوه در گفتگو با خبرنگاران گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین سال جاری۲۰ هزار و ۶۳ نفر در این شهرستان اقامت داشتند.

فرماندار سوادکوه تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل ها ، اقامتگاه های سنتی ، مهمانپذیر، هتل آپارتمان ، اقامتگاه بومگردی ، خانه مسافر، اقامتگاه های موقت ، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

این مسئول تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی ، دفاتر خدمات مسافرتی ، رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی بیش از ۱۰۰ مورد از آغاز ستاد تا ششم فروردین سال جاری عنوان کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا ششم فروردین سال جاری ۲۶ فقره تشویق، ۱۲ فقره تذکرات به مراکز اقامتی ، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

فرماندار سوادکوه ، کل بازدید از جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و توریستی ششم فروردین سال جاری را ۹۸ هزار و ۶۵۰ نفر اعلام کرد.

غلامی ضمن بیان این مطلب که مسئولین ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند ؛ از مسافرین و گردشگران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه ، دقت لازم در عدم ریختن زباله و حفظ محیط زیست را داشته باشند.

حمزه نژاد رئیس اداره گردشگری شهرستان سوادکوه هم با بیان این مطلب که ، امروزه اقامتگاه های سنتی و بوم گردی با عنوان گردشگری بومی مورد استقبال گردشگران خارجی و داخلی قرارگرفته و با توجه به اینکه سوادکوه ظرفیت اقامتی محدودی دارد گفت ؛ وجود اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای سنتی و خانه های بومی می تواند ضمن اسکان مسافران ، در رونق و توسعه گردشگری بومی اثرگذار بوده و می توان با شناسایی این ظرفیت گردشگران را با استراتژی مناسب به سمت صنعت گردشگری بومی و ایرانی سوق داد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false