×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به‌ گزارش رخداد شمال، صادق برزگر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: ۷۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۹۹۰ نفر شب از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۲۵ شهریور سال جاری در این استان اقامت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران ؛ تعداد مسافران در اقامتگاه‌های رسمی را ۳۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۸۸ نفر و غیر رسمی را ۳۶ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۶۳۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مجموع بازدیدهای نظارتی را ۲ هزار و ۳۰۲ مورد بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۸۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۶۲۰ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۴۷۴ نیز از رستوران‌ها و مراکز خدمات مسافرتی انجام‌ شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: تعداد تشویق را ۲۹۲، تذکر ۲۲۹، اخطار کتبی ۱۰۱ و تعداد تعطیل یا تعلیق ۳ فقره است.

وی تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان را ۱۸ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۶۰۳ مورد عنوان کرد و افزود: تعداد اقامت در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری در تعطیلات شهادت پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) ۴ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۳۰ نفر می باشد.

برزگر مجموع بازدیدهای نظارتی در این تعطیلات را ۲۳۶ مورد، دفاتر خدمات مسافرتی ۷۸, رستوران و مراکز پذیرایی و بین راهی ۵۱ مورد اعلام کرد و گفت: در این مدت ۳۸ فقره تشویق، ۳۰ مورد تذکر و ۴ مورد اخطار کتبی صادر شد.

وی همچنین کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را ۵۶۹ هزار و ۷۲۹ نفر اعلام کرد و افزود: میزان نفر شب اقامت از اول تیرماه تا ۲۵ شهریور سال جاری را ۳۹ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۸۸ اعلام کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false