×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران با حضور عبدالوحید فیاضی منتخب مردم شهرستان های نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ، مدیران روئسای آموزش و پرورش نواحی شهرستان های استان ، رستمعلی فرماندار جویبار ، مدیران و معلمان در سالن همایش مجتمع آموزشی و فرهنگی بهزیستی بابلسر برگزار شد.

سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در این همایش ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و با قدردانی از زحمات و تلاشهای مدیران و معلمان مدارس استثنایی گفت : معلمان با تلاش و زحمت خالصانه، نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می کنند، بنابراین قدردان آنها هستیم و تکریم از مقام معلمان وظیفه همه مسئولان است.

جمالی ، جایگاه معلم در باور و ارزشهای ملت مسلمان ما را جایگاهی رفیع و ارزشمند دانست و گفت : در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی است.

وی ضمن بیان جایگاه رفیع معلم در جامعه گفت: علاوه بر علم و دانش چیزی که دانش آموز از معلم یاد می‌گیرد همان رفتار و منش معلم است و این ها در دانش آموزان اثر می‌گذارد.

جمالی با بیان این مطلب که زحمات معلمین بزرگوار، آینده فرزندان این مرز و بوم را می‌سازند گفت: تعلیم و تربیت مهارتی تخصصی است که فرهنگیان عزیز با تمام وجود در حال انجام آن هستند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ، جایگاه معلمین در جامعه اسلامی را بسیار برجسته دانست و عنوان کرد: آینده سازان ایران اسلامی در کلاس های درس معلمین عزیز پرورش می‌یابند که در این راستا ، تلاش همکارانم در آموزش و پرورش استثنایی نوعی ایثار است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false