×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران با حضور عبدالوحید فیاضی منتخب مردم شهرستان های نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ، دکتر سید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران ، مدیران روئسای آموزش و پرورش نواحی شهرستان های استان ، رستمعلی فرماندار جویبار ، مدیران و معلمان در سالن همایش مجتمع آموزشی و فرهنگی بهزیستی بابلسر برگزار شد.

در این مراسم؛ فیاضی با گرامیداشت مقام شامخ معلم، نقش مدیران را در مدارس نقشی بی نظیر، حساس و با اهمیتی عنوان کرد و گفت: دو عرصه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین محل رخدادهای آموزشی و تربیتی است که شامل مدرسه و نیروی انسانی و معلمان می‌شود.

وی عنوان کرد: وقتی صحبت از معلم می‌کنیم صحبت از جایگاه معلمی و تاثیر آن در جامعه بوده و بسیاری از دستاوردهای جامعه ماحصل فرهنگ آموزش عالی و تعلیم و تربیت است.

فیاضی تصریح کرد؛ امروز مدارس ما از لحاظ کیفیت آموزش و جایگاه تربیتی در سطح ممتاز است و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را باید نگاه واقع بینانه داشته باشیم.

منتخب نور و محمود آباد ادامه داد: اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و اگر بخواهیم آینده را پیش بینی کنیم باید سری به مدارس بزنیم چرا که نبض آینده جامعه در مدارس نقش می‌گیرد.

وی هر گونه توجه به آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری ویژه برای آینده دانست و افزود: میزان توجه به آموزش و پرورش یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است.

 

فیاضی تحقق مسوولیت‌های اجتماعی نهادهای کلان تولیدی در قبال بهبود شرایط آموزش و پرورش را امری ضروری دانست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false