×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین مصطفی افشین معاون فرهنگی دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت:مردمی‌سازی به معنای تقویت هیات مذهبی و استفاده از ظرفیت مساجد و کانون های محلی از جمله نخبگان در دهه کرامت مورد توجه است.

معاون فرهنگی دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری ، بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی از طریق اجرای محتوای غنی و جذاب در برنامه های دهه کرامت تاکید کرد.

وی افزود: شبکه خادمیاری با هدف محرومیت زدایی از جامعه و کمک به نیازمندان با حال و هوای امام رضایی راه اندازی شده و موجب تقویت مودت و ارادت مردم به اهل بیت علیهما السلام شده است.

معاون فرهنگی دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری خاطر نشان کرد: روز آغاز دهه کرامت ، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است که باید با توجه به اجرای طرح نور، فضای ایجابی و اقناع سازی در جامعه به موازات فضای سلبی و قضائی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: از همه کانون های خدمت خواسته شده برای جایگاه زنان در اسلام و حوزه عفاف و حجاب برنامه‌های تبیینی برگزار کنند و چه بهتر به نام حضرت معصومه (س) و در جشن‌ها این اتفاق بیافتد و ضمن برگزاری جشن این آگاهی‌بخشی نیز رقم بخورد.

افشین با اشاره به رسانه و فضای مجازی به عنوان دیگر محورهای اساسی مورد تأکید در دهه کرامت ، تصریح کرد: دو مورد مردمی‌سازی که به معنای تقویت کانون های محلی و استفاده از ظرفیت خادمیاران به همراه نشاط اجتماعی از مطالبات مقام معظم رهبری است باید در دهه کرامت مورد توجه قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false