×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که دهه کرامت زمان مناسبی است که برنامه ها با برنامه ریزی مدون و دقیق تر در جهت توسعه و نزدیک کردن دلها و پراکندن عطر رضوی در سطح شهرستان انجام شود گفت: در طول دهه کرامت برنامه های متنوعی با محوریت ترویج فرهنگ رضوی درمرکزمازندران برنامه ریزی شده است.

وی این قدم پربرکت معنوی را لطف و کرم امام مهربانی ها دانست و دهه کرامت را فرصت بسیار مناسب برای تعاملات بیشتر و کمک به فرزندان خانواده های نیازمند اعلام کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری از برنامه ریزی برای برپایی ۲۵۰عنوان برنامه و فعالیت به مناسبت دهه کرامت در طول دهه کرامت خبرداد.
وی از برنامه ریزی برای برپایی چهارشنبه های رضوی به عنوان یکی از برنامه های این شهرستان نام برد و تصریح کرد: همه تلاش ما بر این است که خدمت کریمانه با نام نامی امام رضا(ع) در مرکز مازندران شکل بگیرد.

حسینی نژاد، از فرهنگ رضوی به عنوان خلاصه ای از فرهنگ نبوی و علوی نام برد و گفت: تلاش خادمیاران رضوی بر این استان است که فرهنگ عمومی را به فرهنگ رضوی نزدیک تر کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری یادآورشد، تلاش ما نیز این است که با بهره گیری از ظرفیت های مردمی وهدایت آنها به شکل دهی این برنامه ها در سطح شهرستان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه محوریت همه برنامه ها در کانون های رضوی مردم محوری است ادامه داد: افزون بر ۹۰ درصد اعتبارات هزینه شده در کانون های خدمت رضوی به عنوان یک تشکل گسترده مردم نهاد،از محل کمک های مردمی و خادمیاران تامین می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی مرکز مازندران، از اجرای طرح سلامت رضوی به عنوان دیگر برنامه این کانون درشهرستان نام برد واظهار کرد: این طرح با همراهی پزشکان عمومی و متخصص خادمیار، برگزار و خدمات رایگان ارائه می شود.

وی از برپایی جشن بزرگ روز دختر به عنوان یکی دیگر از برنامه های شهرستان نام برد و گفت: جشن های کانون های خدمت رضوی از دیگر برنامه های پیش بینی شده درساری است.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری ادامه داد: اطعام رضوی، پویش کرامت رضوی، توزیع بسته های معیشتی، توزیع البسه، ویزیت رایگان، اهتزاز پرچم رضوی، اعزام گروه های سرود، اجتماع خادمیاران شهرستان در امامزاده یحیی(ع)، برپایی ایستگاه های صلواتی، برپایی موکب ها در سطح شهرشتان، برنامه های ورزشی و فرهنگی، توزیع بسته های تبرکی آستان قدس را از دیگر برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false