×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمان خجسته فر معاون کانون های محلی خدمت رضوی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار رخداد شمال ، با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی به صورت افتخاری در مرکز مازندران خدمات متناسب با نیاز جامعه را ارائه می دهند، اظهارکرد: تقویت بستر نیروی انسانی موجب توسعه فعالیت ها خواهد شد و باید با تمام ظرفیت خدمات لازم را تدوین و ارائه کرد.

معاونت کانون های محلی خدمت رضوی شهرستان ساری با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت اظهار کرد: کانون های خدمت رضوی برنامه ریزی لازم برای هدف‌گذاری و اجرای برنامه های متنوع را در دستور کار قرار خواهند داد و حضور خادمان رضوی در شهرستان فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ رضوی است و باید از شبکه خادمیاری با همفکری و تعامل، بهترین بهره برداری صورت گیرد.

وی خواستار پرهیز خادمیاران از هرگونه فعالیتی که شائبه سیاسی کاری دارد شد و افزود: انجام فعالیت های جانبی فرهنگی یک اولویت در اقدامات کانون های خدمت رضوی است.

خجسته فرگفت: خدمت به عنوان خادمیار در جامعه توفیقی است که باید شکرگزار آن باشیم زیرا بسیاری از افراد آرزوی لحظه‌ای خدمت در حرم امام رضا(ع) را دارند.

معاونت کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری گفت: در کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساری ارائه دهنده خدمات در حوزه‌های سلامت، بانوان، علمی، ایثار و شهادت، جوانان، حقوقی، ورزشی، فرهنگی، خبر و فضای مجازی و … هستند، ضمن اینکه ۶۵ کانون عمومی در مساجد و محلات شهرستان با هدف رسیدگی به مشکلات نیازمندان و فقرزدایی تشکیل شده است.

وی از تحقق عینی و ترویج شعار “خدمت کریمانه؛ جهاد عالمانه” در فعالیت های کانون های عمومی و تخصصی خدمت رضوی در این شهرستان و برگزاری برنامه های متعدد و تولید محتواهای فرهنگی، معنوی و اجتماعی در طول یک سال گذشته خبر داد واظهار کرد: بزرگ‌ترین افتخار آستان قدس رضوی خدمت‌ به زائران امام رضا(ع) بوده و شبکه خادمیاری در شهرستان ساری نیز برنامه هایی با شعارمحوری اعلام شده از سوی آستان قدس رضوی که “خدمت کریمانه؛ جهاد عالمانه” است، انجام داده است.

خجسته فر در ادامه گفت: جلسات ستادی بطور مستمر تشکیل و برنامه های متناسب با نیاز شهرستان و جامعه هدف در این جلسات پیش بینی و هدفگذاری شده و با بهترین کیفیت به اجرا درآمده است بنابراین ارتقای کمی و کیفی برنامه و خلاقیت و تنوع در نوع برنامه و شیوه اجرا یک اصل است.

وی گفت: توزیع مستمر بسته های معیشتی، غذای گرم، مایحتاج تحصیلی دانش آموزان، خرید وسایل منزل، آزادسازی زندانیان غیرعمد، تلاش برای جلب رضایت محکومین به اعدام، اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی و سرکشی از خانواده نیازمندان محوری ترین برنامه های کانون های عمومی بوده است.

خجسته فر گفت: مهمترین مطالبه مردم تشرف به حرم امام هشتم (ع) است که با یک برنامه ریزی دقیق می توان آنرا به یک کار فرهنگی عظیم تبدیل کرد.
وی گفت: اهتمام جدی خادمیاران رضوی بر تقویت حال هوای امام رضایی با انجام فعالیت های متناسب با نیاز شهرستان وجود دارد و برکات و دستاوردهای زیادی بر جای گذاشته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false