×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نشست تبادل نظر و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با بخش چهادانگه شهرستان ساری و استفاده از ظرفیت کانون های خدمت رضوی در رفع مشکلات بخش به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی با حضور سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری ، حجت الاسلام والمسلمین سید مقتدا جبارزاده امام جمعه چهاردانگه ، مسلم کاظمی بخشدار ، اسماعیل مهدی نژاد رئیس آموزش و پرورش ،محمود رضوان مسئول کانون های عمومی و محلی شهرستان ساری ، میرشفیعی مدیر کانون تعلیم و تربیت ، شریعتی نژاد و مسعودیان زاده ناظران کانون های منطقه چهاردانگه در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

در این دیدار جبارزاده امام جمعه چهاردانگه ضمن استماع گزارشی از نحوه فعالیت ها و خدمات کانون خدمت رضوی در شهرستان ساری افزود: توفیق خدمت در حرم مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) افتخار بزرگی است؛ با توجه به خدمات ارزشمند این کانون در سطح بخش و با استفاده از ظرفیت های آن می توان با همدلی و کار جهادی در حل مشکلات بخش به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی و فقر زدایی قدم های بزرگی برداشته شود.

امام جمعه چهاردانگه افزود: باید توجه داشت خدمت در محله و منطقه همچون خدمت در آستان قدس رضوی ارزشمند است و نحوه خدمت و همیاری در سطح بخش چهاردانگه برای محرومین و نیازمندان همان مصداق خدمت در صحن مطهر حرم رضوی است و از ظرفیت‌های کانون خدمت رضوی با همدلی و کار جهادی جهت رفع مشکلات بخش استفاده شود.

سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری در این جلسه با بیان اینکه ۵ سال از راه اندازی کانون خادمیارن رضوی در کشور می گذرد، اظهارکرد: لازم است در جامعه اسلامی سیره و روش ائمه اطهار در همه ابعاد از زندگی شخصی تا فعالیت‌های اجتماعی جاری شود و در کانون‌های رضوی هدف ما ترویج فرهنگ و شیوه اهل بیت (ع) در جامعه است.

وی افزود: مجموعه فعالیت های خادمیاران رضوی در راستای پیاده سازی سیره و فرهنگ رضوی در جامعه است البته این سیره فقط مختص امام هشتم نیست بلکه سیره به جا مانده از ائمه معصومین مورد نظر است زیرا معصومین همگی نور واحد هستند و تفاوت شیوه ای وجود ندارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساری تاکید کرد: سعی و اهتمام ما بر بهره گیری از سیره و روش معصومین در زندگی است که امیدواریم بتوانیم به این امر جامه عمل بپوشانیم و به ایجاد جامعه و محله اسلامی با تاثیرپذیری از فرهنگ رضوی کمک کنیم و قدم کوچکی در زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) برداشته باشیم.

حسینی نژاد گفت؛ فعالیت بیش از ۳ هزار خادمیار رضوی در قالب ۶۷ کانون های عمومی و محلی و ۱۹ کانون تخصصی در مرکز مازندران فعالیت خود را در راستای اهداف خویش به پیش می برد.

مسلم کاظمی بخشدار چهاردانگه هم در این جلسه گفت: کمک های مومنانه که با دستور مقام معظم رهبری در سطح کشور انجام شد، امید را در اقشار اسیب پذیر جامعه زنده کرد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و با عنایت به سیاست های دولت مردمی سیزدهم در بخش نیز کمک های مومنانه درسال جاری انجام شد که از ظرفیت های بسیار خوب کانون خدمت رضوی در راستای شناسایی و کمک به اقشار آسیب پذیر استفاده می شود.

بخشدار چهاردانگه با اشاره به تشکیل قرار گاه فقر زدایی در بخش گفت: با توجه به دستور حضرت ایت الله رئیسی مبنی بر رفع فقر مطلق در کشور بخش چهاردانگه در این امر پیشگام بوده و از دفتر کانون خدمت رضوی درخواست داریم تا با استفاده از توان جهادی و انقلابی خود ما را در این امر مهم یاری کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false