×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری با همراهی محمود رضوان مسئول کانون های عمومی و محلی، میرشفیعی مدیر کانون تعلیم و تربیت ، شریعتی نژاد و مسعودیان زاده ناظران کانون های منطقه چهاردانگه با مسلم کاظمی بخشدار چهاردانگه و اسماعیل مهدی نژاد رئیس آموزش و پرورش گفتگو و دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی ؛ سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان ساری با بیان این مطلب که ، همه این فعالیت ها در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگی رضوی است که امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولین بخش و خیرین در پیشبرد اهداف نظام موفق باشیم.
وی گفت: همانطورکه دوراندیشی رهبرمعظم انقلاب و توصیه به تولیت آستان قدس برای راه اندازی دفاتر خدمت رضوی در همه نقاط کشور،منشاء خیر در کشور شده و خدمت به امام رضا علیه السلام بالاترین ارزش است و خوشحال از اینکه فعالیت خادمیاران گره از مشکلات مردم باز می کند.

مدیر کانون‌ های خدمت رضوی شهرستان ساری خاطر نشان کرد: این انقلاب مقدمه ظهور است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما به سمت قله حرکت می کنیم با همه سختی ها، ما باید کاری کنیم مردم امید داشته باشند.
وی عنوان کرد: مهمتر از تهیه و اهدا بسته های معیشتی انجام جهاد تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و معرفی امام رضا علیه السلام می باشد.

حسینی نژاد توسعه و تعمیق معارف غنی فرهنگ رضوی، اجرای برنامه های مناسبتی، توسعه شبکه خادمیاری، حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی به محرومین شهرستان را از اولویت کاری ذکر کرد و گفت؛
دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری با ظرفیت بالا و با همدلی و هم افزایی برای غلبه بر مشکلات مردم و کمک به نیازمندان و محرومین مصمم و مجاهدانه به صحنه آمده است که انشاالله بتوانیم با ظرفیتی قدرتمند و تعیین‌کننده برای کاهش بخشی از مشکلات جاری مردم را فراهم کنیم .

مسلم کاظمی بخشدار چهاردانگه، ضمن خیر مقدم و تسلیت به حادثه شهدای کرمان به جایگاه و منزلت خدمت در آستان مقدس اهل بیت پرداخت و از خدمات خادمیاران در بخش قدردانی کرد و گفت : آمادگی همکاری هر گونه خدمت با کانون خادمیاری شهرستان را داریم.
کاظمی یاد آور شد : بخش چهاردانگه منطقه‌ای کم برخوردار است و هنوز هستند کسانی که یکبار هم به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف نشدند.

نماینده عالی دولت در چهاردانگه اظهار کرد: خادمیاری رضوی اقدامی بزرگ و شایسته است که همه بتوانند در شهر و بخش خود خادم افتخاری امام رضا علیه السلام شوند.
وی ادامه داد: مردم شهید پرور چهاردانگه در تمامی صحنه‌ها پای کار انقلاب هستند و ما آمادگی هر گونه خدمت و همکاری را به کانون خادمیاری بخش را داریم.
کاظمی گفت: همه فعالیت ها در همه ارگان ها،مساجد،هیات‌ها و گروه‌های جهادی زیر سایه پرچم متبرک و با نام امام رضا علیه السلام انجام می شود.

در پایان محمود رضوان مسئول کانون های عمومی و محلی شهرستان ساری در این جلسه ضمن گزارشی از فعالیت‌ ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی کانون ها گفت: ماموریت اصلی برای کانون های تخصصی شامل ایجاد و تقویت شبکه مومنانه خادمیاران، پشتیبانی از کانون های خادمیاری محله ای و ایجاد شبکه کانون های خدمت رضوی عمومی و تخصصی در سطح شهرستان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false