×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ پیام مدیر عامل لجستیک فولاد ارفع در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

سید محمد حسینی مدیرعامل شرکت لجستیک فولاد ارفع در پیامی با محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، شهادت شماری از زائران مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
انالله و انا الیه راجعون
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، در بین زائرینی که سوگوار سردار جبهه مقاومت بودند ، بار دیگر کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش درآورد.

جنایت هولناک و ناجوانمردانه که ملت ایران را داغدار فرزندان عزیز خود کرد و سوگی عظیم را در خاطر یکایک مردمان میهن اسلامی نشاند.
این عملیات تروریستی باردیگر ثابت کرد دشمنان کشور و ملت از هیچ اقدام غیرانسانی و وحشیانه‌ای برای آسیب‌رساندن به مردم مظلوم ایران فروگذار نمی‌کنندو این اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال و مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده‌ای در جهان محکوم است و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایران است.

این جنابت در حق مردمی بی گناه از زن و مرد و پیر و جوان تنها به جرم دلدادگی به سردار دل ها جز از کینه ورزی دشمنان نظام نشات نمی گیرد. کینه توزانی که تاب دیدن مقام والای سرار سلیمانی را حتی پس از شهادتش ندارند.و‌همزمانی این رویداد با جنایات تلخ صهیونیست ها در غزه نیز گواهی بر حقانیت ارزش هایی دارد که سردار سلیمانی با شهادتش در جهان گستراند.

این حمله ددمنشانه در تداوم رفتارهای وحشیانه دولت فاشیستی رژیم اشغالگر در غزه و پایمال کردن اصول اولیه انسانی ارزیابی می شود. در حالی که همه قدرتهای فاسد در صدد ناامید کردن مردم بزرگ ایران هستند ، چنین جنایاتی نه تنها موجب ترس و عقب نشینی از ارزش های انقلاب اسلامی نخواهد شد ، بلکه اراده مردم بزرگ مارا در تحکیم موازین و ارزش های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش استحکام خواهد بخشید.

اینجانب به نمایندگی از مدیران و کارکنان لجستیک فولاد ارفع ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران ، مقام معظم رهبری ، ریاست محترم جمهوری و همه خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام ، سلامتی کامل مجروحان این حادثه و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان ، علو درجات را برای این شهداى مظلوم را از خداوند متعال ، مسألت می‌نمایم و اعلام می داریم که این دسیسه نیز همچون دیگر توطئه ها تلاشی پوچ و بی حاصل خواهد بود و جهان استکبار مدعی حقوق بشر ، بداند خون بی گناهان پایمال نخواهد شد بلکه به حول و قوه الهی ، به مدد الطاف صاحب العصر و الزمان(عج) و رهنودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسیر سرخی برای پایان سلطه خواهی هایشان خواهد بود.

سید محمد حسینی
مدیرعامل و‌نایب رئیس هیات مدیره
شرکت لجستیک فولاد ارفع

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false