×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکترسید سروش ساداتی جمالی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران در حاشیه بازدید از هنرستان با نیازهای ویژه حاج احمد خلیلی شهرستان ساری ؛ ۹ دی را یکی از افتخارات کشور و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نامید.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران گفت: دشمنان برای جلوگیری از روند اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی همواره توطئه چینی و قائله های مختلفی را به راه انداختند بنابراین روز ۹ دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این روز متعلق به یک سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به ملت بزرگ ایران بود و پیروزی بزرگ ملت ایران نابودی دشمنان اسلام در خارج و فتنه گران و فریب خوردگان در داخل بود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران تصریح کرد: نقش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مردم و روشنگری در خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمنان از مهم‌ترین دلایل حفظ نظام در مقابل فتنه‌های مختلف بوده و در سال ۸۸ نیز اهمیت نعمت رهبری و ولایت‌فقیه بار دیگر برای همه مردم آشکار گشت.

وی با بیان این مطلب که تخریب چهره‌های ملی، مذهبی، دینی و بسترسازی تحریم‌های ظالمانه بخش دیگری از خیانت‌های فتنه ۸۸ بود گفت:یوم الله ۹ دی پیوند امام با امت بود و مردم در این روز صحنه را از لوث وجود فتنه‌گران پاک کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false