×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع و عضو شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با توطئه‌های متعدد از سوی استکبار مواجه بوده است، گفت: دشمنان برای جلوگیری از روند اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی همواره توطئه چینی و قائله های مختلف به راه انداختند.
مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع افزود: روز ۹ دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
حسینی گفت: این روز متعلق به یک سلیقه سیاسی خاص نیست بلکه متعلق به ملت بزرگ ایران بود و پیروزی بزرگ ملت ایران نابودی دشمنان اسلام در خارج و فتنه گران و فریب خوردگان در داخل بود.
عضو شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی، فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم بود که با تفکر راهبردی خود، بزرگترین شکست‌های راهبردی را به آمریکا در شش سال اخیر وارد کرده بود.
حسینی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار امنیت و صلح و نماد تمام عیار شجاعت بود که یکی از سربازان حقیقی و واقعی ولایت بود که با به میدان آمدن نقشه‌های استکبار را خنثی کرد.
وی افزود: نقش حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت مردم و روشنگری در خنثی‌کردن دسیسه‌های دشمنان از مهم‌ترین دلایل حفظ نظام در مقابل فتنه‌های مختلف بوده و در سال ۸۸ نیز اهمیت نعمت رهبری و ولایت‌فقیه بار دیگر برای همه مردم آشکار گشت.
عضو شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور با بیان این مطلب که تخریب چهره‌های ملی، مذهبی، دینی و بسترسازی تحریم‌های ظالمانه بخش دیگری از خیانت‌های فتنه ۸۸ بود گفت:یوم الله ۹ دی پیوند امام با امت بود و مردم در این روز صحنه را از لوث وجود فتنه‌گران پاک کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false