×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسئولین کمیته های فنی سبک کارن پرشین فایت با حضور؛گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک، سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع و عضو شورای راهبردی، خانم دکتر کمالی دبیر شورای راهبردی ، رضازاده مشاور عالی سبک ، دکتر شاه بابایی رئیس سبک گلستان،خانم مرادخانی نایب رئیس بانوان به میزبانی شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور برگزار شد.

سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور دراین جلسه، با بیان این مطلب که اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد گفت: با توجه به ارائه گزارشات از سوی ریاست سبک می توان گفت که یک کار انقلابی و جهادی صورت گرفته و این میسر نمیشود جزء با پشتکار و هم افزایی مسئولین سبک که جا دارد از همه زحمات دوستان تقدیر و تشکر کنم.

حسینی افزود: کسب عناوین مختلف در عرصه‌های داخلی و خارجی و همچنین برنامه‌های اجرایی در بعدهای مختلف حقانیت این ورزش را به اثبات رسانده است.

عضو شورای راهبردی کارن پرشین فایت کشور اظهارکرد:کنترل آسیب‌های اجتماعی با قوه قهریه انجام پذیر نیست و باید به سمت اقدامات فرهنگی رفت که ایجاد زمینه ورزشی منجر به کاهش آسیب اجتماعی خواهد شد.

حسینی با بیان این مطلب که شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور حامی ورزش رزمی کارن پرشین فایت کشور است گفت : ایجاد زمینه‌های ورزشی منجر به در برگیری یک خانواده بزرگ می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی در رخدادهای مهم داشته باشد.

عضو شورای راهبردی کارن پرشین فایت کشور اذعان داشت: قهرمانان خود الگوی مناسبی برای قشر نوپا می‌باشند و تکریم این نام آوران انگیزه را در بین جوانان کشور بارور می‌کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false