×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسئولین کمیته های فنی سبک کارن پرشین فایت با حضور؛گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک، سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع و عضو شورای راهبردی، خانم دکتر کمالی دبیر شورای راهبردی ، رضازاده مشاور عالی سبک ، دکتر شاه بابایی رئیس سبک گلستان،خانم مرادخانی نایب رئیس بانوان به میزبانی شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور برگزار شد.

دکتر نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور در این همایش با اشاره به اهمیت حوزه‌های علمی و فناوری‌های جدید در ورزش کشور گفت : تمام هدف‌مان این است که فناوری‌ و نوآوری‌ که در ورزش شکل میگیره بتوان در استان ها تصری پیدا کنه.

دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور؛ در مورد مشکلات معیشتی،مربیان ، داوران و ورزشکاران تصریح کرد: موضوعی که دائماً پیگیری می‌کنیم ، بحث معیشتی و کمک به درآمد پایدار این ورزش در استان ها هست.

کمالی ضمن بیان این مطلب که اعضای شورای راهبردی تمام قد از این ورزش حمایت می‌کند چرا که این ورزش اهمیت بسیار زیاد و ویژه‌ای برای ما دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا سبک کارن پرشین فایت کشور هر روز توسعه بیشتری در استان ها داشته باشد.

دبیر شورای راهبردی سبک کارن پرشین فایت کشور با بیان این مطلب که باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را در بین سبک ها داشته باشیم گفت: از مسئولین و نوابین کمیته های فنی، روئسا و نوابین محترم استان های این سبک بابت همراهی و همگامی در توسعه این ورزش پر طرفدار و جذاب تقدیر و تشکر می‌کنم.

کمالی یادآور شد ؛ مسئولین سبک استان ها تمام تلاش را باید بکنند تا بهترین عملکرد را در این ورزش داشته باشند تا باعث سربلندی ایران و خانواده بزرگ کارن پرشین فایت شویم و این موفقیت ها فقط با تلاش یک نفرانجام نمیشود بلکه همه اعضا باید یک تیم منسجم باشیم و تلاش کنیم تا این پرچم پر رنگ کارن پرشین فایت کشور را در جهان به اهتزاز در بیاوریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false