×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال، جلسه هم اندیشی و تبادل نظر مسئولین کمیته های فنی سبک کارن پرشین فایت با حضور؛گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک، سید محمد حسینی مدیر عامل شرکت لجستیک فولاد ارفع و عضو شورای راهبردی، خانم دکتر کمالی دبیر شورای راهبردی ، رضازاده مشاور عالی سبک ، دکتر شاه بابایی رئیس سبک گلستان،خانم مرادخانی نایب رئیس بانوان به میزبانی شرکت لجستیک فولاد ارفع کشور برگزار شد.

گرند مستر رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور در این جلسه به بخشی از پتانسیل استان ها اشاره کرد و گفت: حضور بیش از ۵ هزار ورزشکار نشان دهنده ظرفیت بالای کارن پرشین فایت در بعد قهرمان پروری است ، به طوری که در بسیاری از رده ها در کشور حرفی برای گفتن داریم.

وی اشاره کرد: در یکسال اخیر در بعد قهرمانی و همگانی اتفاقات خوبی رخ داد که منجر به درخشش نام سبک ورزشی در میادین مختلف شد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور اظهار داشت: برگزاری دو رویداد بزرگ تورنومنت جهانی در قالب ۱۱ و ۵ تیم از کشورهای همسایه ایران ماحصل تلاش بزرگواران بوده که در سال های قبل به مرحله اجرا درآمد.

رحیمی افزود: روئسای محترم سبک استان ها که میزبانی مسابقات کشوری را برگزار کردند سپاسگزار و قدردان زحمات مسئولین کمیته های کشوری هم هستیم.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشور اظهار داشت: روئسا، نوابین و دبیران محترم استان ها با همکاری مسئولین محترم کمیته ها اعلام آمادگی میزبانی برای مسابقات ورزشی در سال آینده را داشته باشند تا بتوانیم در جذب ورزشکار سهم خوبی داشته باشیم و در سال جاری استان هایکه میزبانی مسابقات کشوری رو داشتند در حد امکانات کشوری بوده که نشان از ظرفیت‌های بالای آن استان هاست.


رحیمی با بیان این مطلب که آینده‌ ای روشن در انتظار ورزش‌ کارن پرشین فایت هست گفت ؛ استقبال بسیار خوب مربیان و ورزشکاران این انگیزه را به ما داد تا برای سال آینده کمیته لیگ را با شکل و شمایل جداگانه و متفاوتی مهیا کنیم.

ریاست سبک کارن پرشین فایت کشوردرخصوص بحث استعدادیابی تصریح کرد: بحث استعدادیابی و استعدادپروری را در سبک به جد پیگیریم و اخیرا از طرف کمیته نونهالان و کودکان طرحی را پیشنهاد دادند که اگر عملیاتی بشه بازخورد خوبی میتوانیم بگیریم و فکر می‌کنم در آینده بتوانیم نسل خوب و موفقی به پشتوانه‌های شما در کشور اضافه کنیم که امیدواریم با پیاده سازی این طرح گام کوچکی در راستای توسعه به جامعه بزرگ این ورزش برداریم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false