×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سرهنگ حسن پور قربان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که در هفته دفاع مقدس ۳۱۰ عنوان برنامه با محوریت جهاد تبیین در شهرستان برگزار می‌شود گفت:دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال این هستند که جوانان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر جنگ جهانی رسانه‌ای توسط همه دشمنان علیه کشور ما به راه افتاده است و در این جنگ ترکیبی سعی دارند که جلوی نقاط قوت و پیشرفت کشور را بگیرند و مردم را ناامید کنند.

پورقربان ادامه داد: با توجه به هجمه همه‌جانبه رسانه‌ای و شناختی دشمنان، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشان دادن پیشرفت‌های کشور مهم و اثرگذار است.

فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ افزود: امسال در هفته دفاع مقدس ۳۱۰ عنوان برنامه مختلف در ۱۱قشر و ۴حوزه مقاومت و در همه پایگاه‌های شهری و روستایی سیمرغ اجرا می‌شود .

به گفته وی: سخنرانی در نمازجمعه، رژه خودرویی، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، افتتاحیه گلزار شهدای پهناجی،دیدار با خانواده معظم شهدا، تقدیر از رزمندگان، نواختن زنگ حماسه در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مشاوره حقوقی در مراکز مختلف با حضور حقوقدان بسیجی، نشست‌های بصیرتی و فضاسازی ، اجتماع برزگ جوانان و یادواره شهدای دانش آموز،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و بسیاری از برنامه های متنوع دیگر که در این هفته در شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ یادآور شد: طرح‌های عمرانی از جمله خانه‌های نیازمندان که با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و بسیج سازندگی ساخته شده‌اند و در اختیار افراد نیازمند قرار می‌گیرند، در این هفته در شهرستان افتتاح می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false