×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ آئین استانی نواختن زنگ مهر همزمان با اولین روز از مهر ماه و بازگشایی مدارس زنگ مهر، ایثار و مقاومت با شعار مدارس مهر مهدوی، مدرسه کارآفرین و دانش آموز مسئولیت پذیر با حضور لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار، حجت الاسلام خانلری امام جمعه ، سرهنگ پورقربان ، حق پرست رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در دبیرستان دخترانه مرحوم شهابی کیاکلا نواخته شد.

لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ در آیین نواختن زنگ مهر و ایثار همزمان با شروع سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بیان کرد: در این برهه از زمان جهاد واقعی در امر مهم و دشوار تعلیم و تربیت است ، نتیجه آینده کشور تلاش و دغدغه‌مندی متولیان آموزش و پرورش خواهد بود.

رحمتی یادآور شد: همانطور که واقف هستید ، تلاش دشمن در آسیب رساندن به حوزه فرهنگ است ، نقطه آسیب پذیر در جامعه ما نیز دانش آموزان و نسل نوجوان و جوان هستند، تلاش در حوزه تعلیم و تربیت یعنی مقابله با جنگ روانی و فرهنگی که امروز دچار آن هستیم.

فرماندار سیمرغ عنوان کرد: رهبر عظیم شأن هشدار می دهند که باید از لاک دفاعی دربیایم، با توجه به فرمایشات ایشان حرکت در عرصه فرهنگی باید دقیق، هدفدار و با کیفیت باشد که آنان دچار چالش شوند.

رحمتی خاطر نشان کرد: اگر ما طرز تفکر غلط دشمن را به چالش بکشیم برگ برنده داریم، هم در دفاع دست برتر را خواهیم داشت هم در شبیخون فرهنگی به دشمن، متفکرانه عمل کرده ایم.

فرماندار شهرستان سیمرغ اظهار کرد: باید با برگزاری با شکوه مراسم های هفته دفاع مقدس رشادت های دلاور مردان و شیر زنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو‌ کنیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت اجرای هرچه بهتر مراسم گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، از روسای ادارات خواست با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی ستاد گرامیداشت این هفته، تکریم خانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رحمتی اضافه کرد: در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان گسترش پیدا ندهد ولی مردم و جوانان ما آگاه نسبت به این موضوعات هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false