×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت هفته فراجا پیامی صادر کرد.

نیروی انتظامی نماد اقتدار ، صلابت و خدمتگزاری در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روحیه جهادی و ایثار بی‌مانند آحاد کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت پایدار در جای جای ایران اسلامی از نقاط صفر مرزی تا دل شهر‌ها و روستا‌ها، در گرما و سرما بر همگان مبرهن و مایه عزت و مورد تکریم و قدردانی اقشار مختلف جامعه است که همین ویژگی‌های برجسته، این نیروی خدوم و مقتدر را تبدیل به نماد اقتدار، صلابت، خدمتگزاری و نظم کرده است.

کارکنان مجموعه نیروی انتظامی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل مهم امنیت شهر‌ها و مرز‌ها هستند در پای هدف و آرمان مقدس خود که بر سینه هایشان نقش بسته، از بذل حتی جانشان هیچ ابایی ندارند که تقدیم شهدای حافظ امنیت و وطن در راه دفاع از ارزش‌ها، آسایش، عزت و غیرت ایران و ایرانی موید آن است.

بی شک مجموعه سپاه کربلا و آحاد بسیجیان دیار علوی متحد و همدل با نیروی انتظامی استان مازندران در سنگر برقراری امنیت و نظم عمومی از هیچ کوششی ولو برای لحظه‌ای دریغ و مضایقه نخواهند کرد و برای تحقق این امر، و عزت و آسایش مردمان این خطه تا آخرین نفس ایستاده اند.

اینجانب بار دیگر با تکریم و قدردانی از خدمات ارزنده سردار مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران و آحاد همکاران صبور و مقتدرشان، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲، سال مهار تورم و رشد تولید که مزین به شعار “شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار بوده را خدمت آحاد کارکنان این نیرو تبریک عرض می‌نمایم و توفیق، سربلندی و عزت روزافزون فراجا در راه تامین نظم و امنیت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت دارم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false