×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار حبیب زاده(حاج حبیب) از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و دلیرمردان مرز و بوم کشور را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نِعْمَتَانِ مجهولتان اَلْأَمْنُ وَ اَلْعَافِیَهُ

بدون شک امروز اقتدار و آرامش کشور ، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه مهیا شده است
قطعا بخش عظیمی از موهبت بی بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران ، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه ، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف انتظامی ، سبزپوشان سپید دل ،‌ و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت نموده اند.

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است و هفته فراجا، یادآور دلیرمردی‌ها و تجلی عشق و ایثار و نماد تلاش و از خود گذشتگی کسانی است که همواره و در هر شرایطی به فکر حفظ و تامین امنیت و خدمت به همنوعان خود هستند.
در کشور ما «پلیس خادم مردم» است و «مردم حامی پلیس» هستند و نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

اینجانب ضمن تکریم یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و والامقام و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی ، فرارسیدن هفته ناجا را به دلاوران عرصه ی امنیت و انضباط اجتماعی ، علی الخصوص فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزومندم اعتماد ، سلامت ، امنیت ، پویایی و نشاط حاصل فعالیت‌های جان بر کفان نیروی انتظامی باشد و عزت همگان را تحت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی ) از خداوند متعال خواستارم.

سردار حبیب زاده

یادگارجنگ تحمیلی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false