×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست ستاد نکوداشت هفته پدافند غیر عامل  با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل در جامعه گفت: این وظیفه معلمان است که افکار دانش آموزان، افراد و کل جامعه را برای فراگیری مباحث پدافند غیر عامل آماده کنند.

قاسمی اظهار داشت: هفته پدافند غیر عامل هر سال از ۶ تا ۱۲ آبان ماه است که در این زمینه برنامه های خوبی در آموزش و پرورش مازندران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ها باید به صورتی باشد که تولید اندیشه کند، افزود: باید فضایی ایجاد کنیم که معلمان در کلاس درس درباره مباحث مختلف پدافند غیر عامل به دانش آموزان آموزش دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۷۰۰ کلاس درس در مازندران داریم، تصریح کرد: اگر در بیش از ۸۰ درصد این کلاس ها آموزش پدافند غیر عامل انجام شود اتفاق بزرگی است که می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

قاسمی با بیان اینکه برنامه های اجرا شده در این زمینه باید محتوایی باشد، گفت: پدافند غیر عامل تنها در حوزه فیزیکی نیست بلکه باید این مبحث مهم در زمینه فرهنگی نیز آموزش داده شود.

رییس حراست آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه مازندران از استان های موفق در پدافند غیر عامل است، گفت: اداره کل آموزش و پرورش مازندران از اداراتی است که در این زمینه نقش حیاتی داشته و بارها مورد تقدیر قرار گرفته است.

«علی سهرابی» با اشاره به برخی برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: همه افراد و کارکنان باید در نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی تلاش کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره پدافند غیر عامل تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه، برگزاری مراسم در مدارس، برگزاری مانور پدافند غیر عامل، اطلاع رسانی درباره این مبحث و دیگر موارد از جمله برنامه های این اداره کل در هفته نکوداشت پدافند غیر عامل است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false