×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ اولین جلسه ارزشیابی کیفی خدمات رضوی با حضور ارزیابان آستان مازندران در دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری برگزار شد.

در این جلسه ۵ ساعته اصغر رشیدی مسئول ارزشیابی آستان مازندران ضمن قدردانی از خدمات بسیار مطلوب دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری به مردم ولایتمدار مرکز مازندران اظهارداشت: ارتقای کیفیت ؛ عملکرد ، بهره وری و خدمت رسانی به مردم از جمله اهدافی است که با نظارت و ارزیابی دقیق محقق و در ارزیابی های مثبت و مستمر نیز منجر به ارتقای کیفیت خدمتگذاری به مردم می شود.

مسئول ارزشیابی کیفی خدمات رضوی آستان مازندران دستیابی به اهداف متعالی سازمانی و رضایتمندی مردم از جمله موضوعاتی است که در دفتر خدمت رضوی مازندران با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت : تلاش این مجموعه در بازدیدها و سرکشی اقماری از دفاتر کانون خدمت رضوی شهرستان ها با وجود مشکلات و محدودیت‌ها، انجام و پیگیری مشکلات و خدمت رسانی به مردم به صورت مطلوب در همه دفاتر انجام می شود چراکه معتقدیم شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ما را در رسیدن به اهداف و تحقق برنامه عملکردی کمک می‌کند و رضایتمندی جامعه هدف گسترده‌ای که از خدمات این مجموعه بهره‌مند می‌شوند را نیز در پی دارد.

سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری هم در این نشست گفت: شهرستان ساری به عنوان مرکز مازندران بیش از ۳۷۰۰ خادمیار دارد که در راستا خدمات خوبی را ارائه دادیم.

حسینی نژاد عنوان گفت : قرار گرفتن تیم ارزیابی در کنار کانون های تخصصی و محلی می تواند یک قوت قلب خوبی باشد چرا که از نزدیک در جریان کارها و کیفیت خدمات دهی قرار می‌گیرند و مشکلات را با همفکری و هم اندیشی رفع میکنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false