×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : دکتر حسین زاهدی مدیر شعب بیمه پاسارگاد استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سال گذشته این بیمه ۳۳۰میلیارد ریال خسارت به مشتریان خود پرداخت کرده است، گفت: پیش بینی می شود این رقم امسال به ۴۵۰میلیارد ریال برسد.

زاهدی افزود: بیمه پاسارگاد به تمام تعهدات خود در زمنیه خسارت جرحی و تصادفی به موقع انجام می دهد.
وی با بیان اینکه بیمه پاسارگاد فعالیتش را از سال ۸۷ در مازندران آغاز کرده است، بیان داشت: بررسی ها نشان می دهد که استفاده از تلفن همراه حین رانندگی سبب افزایش خسارت ها می شود.

وی گفت : چراکه در سال های اخیر شاهد تعریض جاده ها ،اصلاح و رفع مناطق پر خطر و حادثه خیز و نوسازی ناوگان خودرویی شخصی و عمومی هستم.

وی ادامه داد: اما در چنین شرائطی پرداخت غرامت تصادفات در استان نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر نیز شده است.
وی بیان داشت: به نظر می رسد استفاده از تلفن همراه حین رانندگی برای بیشتر افراد عادی شده است و در هر شرایط و در هر زمان ومکان از تلفن همراه خود استفاده می کنند.

مدیر شعب بیمه پاسارگاد استان مازندران به اهمیت گسترش فرهنگ بیمه عمر سرمایه گذاری در استان مازندران اشاره کرد و گفت: بیمه پاسارگاد با اختیار داشتن یک هزارو ۸۰۰نماینده فروش در صدد ارائه خدمات مختلف بیمه ای به ویژه بیمه عمر است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۷۰هزار نفر در مازندران بیمه عمر سرمایه گذاری پاسارگاد هستند.

زاهدی با بیان اینکه بیمه پاسارگاد در تمام شهرستان های مازندران دارای حداقل یک شعبه است، گفت: به منظور تحت پوشش قرار دادن جمعیت بیشتر مردم و عملیاتی کردن تعهدات خود به مشتریان در شهرهای ساری، بابل، آمل، چالوس و تنکابن ۲شعبه بیمه پاسارگاد دایر است.

وی گفت: بیمه پاسارگاد با هدف ایجاد اشتغال و افزایش درآمد ،با در اختیار گذاشتن ساختمان همراه با امکانات و تجهیزات رایگان در برخی از شهرستان ها، بازاریاب را به کار می گیرد.

وی به وجود تصادفات ساختگی حرفه ای را یکی دیگر از دلایل افزایش خسارت پرداخت های بیمه ها در مازندران اشاره کرد و گفت: البته پزشکی قانونی ، راهنمایی و رانندگی و کارشناسان بیمه با تعامل و همکاری جلوی بسیاری از این تخلفات را می گیرند.

مدیر شعب بیمه پاسارگاد استان مازندران گفت: برخی از افراد سودجو برای گرفتن دیه و کسب درآمد از این راه از ایجاد هر گونه جراحات به بدن ابایی ندارند، اما پزشکی قانونی با بررسی های کارشناسی متوجه بسیاری از تصادفات ساختگی می شود که برای رسیدن به نتیجه و جلوگیری از این معضل اجتماعی به همکاری پلیس و قاضی دادگاه نیاز است.

وی افزود: به عنوان مثال در مواردی متوجه شدیم که شخصی ماد تازه وت شده خود را جلوی خودروی خودش گذاشته و صحنه تصادف را تداعی کرد اما با دقت و هوشیاری پزشکی قانونی متوجه شدیم که زمان فوت و تصادف برابر نکرده و شخص به اهداف خودش نرسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false