×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : احمد سراج رئیس مخابرات شهرستان ساری و میاندرود گفت: در یک سال اخیر از ۴۰۰سایت مخابراتی ، بیش از ۱۴۰ سایت به  ۴G و  ۳G تبدیل شده است.

احمد سراج گفت : برای سرعت بخشیدن به سرعت اینترنت در سال جاری نیز به همین تعداد از سایت های ساری تبدیل وضعیت  ۴G و  ۳G   شده است.

رئیس شرکت محابرات شهرستان ساری اجرای ۲۰کیلومتر فییرنوری را از برنامه مهم مخابرات مرکز استان مازندران در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت:  فیبر نوری ظرفیت و مهمترین زیر ساخت نوین و پیشرفته در ارتباطات است.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از روستاهای مازندران نیز از سرعت خوب اینترنت و تلفن همراه بهره مند هستند، گفت: تمامی مناطق گردشگری و تفریحی ساری نیز از اینترنت پر سرعت برخوردارند.

سراج گفت: تا کنون گلایه ای از پائین بودن سرعت اینترنت در مناطق تفریحی و گردشگری ساری از سوی مسافران و شهروندان نداشته ایم.

رئیس مخابرات مرکز مازندران امسال رضایت‌مندی مشتریان را شعار کاری شرکت مخابرات ساری و میاندورود اعلام کرد و افزود: این شعار  پیرو رهنمود اصلی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه  پروژه زیر ساخت فیبرنوری و انتقال به درب منازل از طرح های مهم  ملی است، گفت: بیشترین مشکلات شرکت مخابرات  دربخش حفاری و زمان‌بر بودن خدمات در این بخش است.

وی ادامه داد: اگر تسهیل در ارائه مجوز حفاری از سوی شهرداری صادر شود خدمات سریع صورت می‌گیرد.

رئیس مخابرات شهرستان ساری با بیان اینکه در حال حاضر مشترکان فیبر نوری ما دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: تمام سایتهای شهری به ۳gو۴gمجهز  شدهاندو سرویس اینترنت پرسرعت میدهند وبخش زیادی ازمشترکان خانگی از فیبر نوری بهره‌ مند می‌شوند.

وی سرمایه‌گذاری زیرساختی هر یک کیلومتر فیبرنوری به درب منازل را حدود ۱۰۰ میلیون تومان دانست .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false