×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری شمال کشور با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، استاندار مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان و تعدادی از مسئولان استانی و کشوری و اعضای شورای شهر ساری و استان افتتاح شد.

مجموعه بوستان فرهنگی، هنری و تفریحی ولایت ساری با هدف ارتقا سطح فرهنگ و هنر شهروندان در شهر ساری و مرکز مازندران با تاکید بر باغ ایرانی در آذرماه ۹۴ طراحی و احداث آن به طور همزمان شروع شده است.

مجتمع فرهنگی هنری بوستان ولایت در زمین پادگان سابق ساری جانمایی شده و ساختمان‌های دوران پهلوی اول و دوم که قابل مرمت بودند بازسازی و بازپیرایی شده و آمفی تئاتر به عنوان فضای جدید طراحی و احداث شده است.

در ابتدای ورود، سردرب ورودی اصلی پارک و پس از ورود به محوطه، قدم گذاشتن در مسیر پیاده، روند باغ ایرانی را شاهد خواهیم بود. آب نما و سپس آبراه در طول مسیر با متراژ ۳۴۵ متر تا انتنهای مسیر روبرو و منتهی به آب نما بعدی، راهنمای مسیر اصلی پیاده است.

ساختمان بانک شهر، ساختمان شورای شهر ساری، پارکینگ موقت، ساختمان تشریفاتی و مدیریتی، آمفی تئاتر، آب نمای موزیکال و پرده نمایش، خانه موسیقی، خانه علوم و نجوم، خانه معمار، خائه تئاتر، نگارخانه، سینما هنر و تجربه، مسجد، موزه مردم شناسی دانشوران، موزه فرهنگ بومی، بازی بزرگسال، بازی کودکان، دیوار پیرامونی، اتاق مادر و کودک، ایستگاه قطار، کلایمکس، ساختمان منابع از بخش‌های متعدد جانمایی شده در بوستان بزرگ ولایت ساری است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false