false
به گزارش رخداد شمال و به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «حسین کمالی» مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد :
بسم الله الرحمن الرحیم
اردیبهشتی دیگر از راه رسید و رایحه بهشتی بوستان تعلیم و تربیت هوای ایران اسلامی را معطر کرده است. بوستانی که باغبانش با عشق و محبتی برخاسته از سویدای جان مژده آبادانی و رهایی از ظلمات جهل میدهد.
هفته معلم و روز معلم روز پاسداشت علم ، ادب و صداقتی است که معلمان نماد آن هستند. بیشک نقش سازنده معلم در هدایت جوامع بشری و تعالی جامعه نقش بیبدیلی است و رشد و توسعه جامعه در گرو اندیشههای معلمان است.
چرا که معلمان پیشگامان پیشرفت و اعتلای فرهنگ کشور اند و در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت ، رشد و شکوفایی استعدادهای فطری آینده سازان برای نیل به مراتب متعالی حیات طیبه میکوشند.
آموزش و پرورش استان مازندران نیز در سالی که گذشت به همت بلند معلمان شریف و گرانقدر دیار علویان دستاوردهای بسیاری داشته است که موفقیت دانشآموزان این سازمان در رقابتهای مختلف علمی نمونهای از آنها است و امیدواریم به یمن تلاش معلمان عزیز دستگاه تعلیم و تربیت استان در سال پیش رو نیز درخشندهتر از قبل ظاهر شود.
false
true
true
true





































