×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در جریان بازدید از شرکت نواطب پارس تولید کننده تجهیزات پزشکی در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس دستور داد تا ۲۵۰ میلیارد ریال برای توسعه این شرکت پرداخت شود.

معاون رییس جمهوری گفت که این مبلغ مورد نیاز باید با سود حدود ۱۱ درصد از منابع مدنظر هرچه زودتر اختصاص داده شود .

رضا میرکریمی سرمایه گذار این واحد تولیدی نیز به خبرنگار ایرنا گفت که تاکنون برای راه اندازی این شرکت حدود ۱۵۰ میلیارد ریال آورده شخصی داشته و حدود یکصد میلیارد ریال هم بتازگی از محل بسته رونق تولید استان برای توسعه فاز دوم مصوب کرده اند.

وی افزود : برای توسعه فاز دوم شرکت از معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درخواست ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات داشتم که به مسئولان ذیربط در محل دستور دادند تا هرچه سریع تر برای پرداخت آن اقدام کنند.

این شرکت که جزو مجموعه تحقیقاتی و تولید کننده تجهیزات پزشکی ، دارویی و بهداشتی است از سال ۱۳۹۴ به طور رسمی فعالیتش را آغاز کرد.

پودرهای استخوانی ، غشایرهای کلاژنی برای مصارف داندانپزشکی و جراحی فک و صورت نمونه ای از تولیدات این شرکت دانش بنیان است.

مازندران دارای یک پارک علم و فناوری و مرکز رشد است که چهار مرکز آن در ساری ، آمل ، بهشهر و سیمرغ در شرق استان و دو مرکز نوشهر و تنکابن در غرب مازندران زیر مجموعه پارک علم و فناوری فعالیت دارند.

۱۱۶ شرکت دانش بنیان در مازندران با تولید حدود ۴۰۰ محصول از سوی این شرکت ها زیر نظر پارک قرار دارند. در حال حاضر فضای زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان ۵ هزارمتر مربع است.

پارک علم و فناوری مازندران از سال ۸۹ فعالیت خود را با ۴ شرکت دانش بنیان آغاز کرد و اکنون میزان صادرات این شرکت ها به حدود چهار میلیون یورو رسیده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false