×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و شرکت بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت ارائه خدمات، برگزار شد.

فرامرز خجیر ، عضو هیات مدیره و معاون فنی مدیرعامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی ، با ابراز خرسندی از ادامه همکاری دو سازمان بزرگ کشور که در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند ، اظهار داشت: برخورداری بیمه آسیا از توانمندی بالای مالی و نیروی انسانی حرفه ای سبب شده است پرداخت به موقع ، شفاف و فنی خسارت ها ، از ویژگی های مهم این شرکت در ارائه خدمات به دستگاه ها و سازمان ها ی بزرگ می باشد.

در این نشست همچنین غلامرضا عباس پاشا مدیرکل منابع انسانی و رفاهی سازمان مالیاتی کشور در سخنانی ضمن اظهار رضایتمندی از قرارداد بیمه ای فی مابین ، اظهار امیدواری کرد ، اجرای این قرارداد سطح تعاملات بیمه ای در کشور را ارتقا بخشد.

گفتنی است در ادامه این گردهمایی که با حضور مسئولین رفاهی سازمان امور مالیاتی در استان ها و شهر تهران و همچنین مسئولان بیمه های درمانی بیمه آسیا در استان ها برگزار شد ، مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا و معاون مدیرکل منابع انسانی سازمان امور مالیاتی در ارتباط با موضوع کیفیت اجرای قرارداد فی مابین و بررسی چالش های موجود ، سخنرانی کردند.

گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت خدمات، روز شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳در هتل هویزه تهران برگزار شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false