×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، آیین تجلیل از فعالان برتر دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه عفاف و حجاب با حضور سرهنگ امیری ، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و نمایندگان امور بانوان ادارات برتر استان در امر عفاف و حجاب ، در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) این اداره کل برگزار شد .

دکتر ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران ، طی سخنانی در این مراسم بیان داشت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی بانوان شاغل در عرصه های مختلف اجتماع در کنار انجام وظایف محوله با حفظ موازین شرعی و حجاب و عفاف نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایفا می نمایند.

وی در ادامه افزود: یکی از اموری که امروزه مغفول و یتیم مانده بحث حجاب و عفاف است که باید توجه بیشتری به آن شود. وی یادآور شد: دینداری و حفظ شئونات اسلامی در این عصر و زمانه سخت شده که همگان باید در راستای حفظ شئونات و اعتقادات دینی تلاش هرچه بیشتری نمایند.

دکتر ظفرمند از عفاف و حجاب به عنوان یکی از صفات خوب در فطرت پاک انسان ها نام برد و افزود: دشمن در راستای زدودن این اصل مهم از فطرت پاک انسان ها به دنبال کمرنگ کردن این ارزش در بین مسلمانان می باشد و وظیفه ما این است که غبار را از فطرت انسانها پاک کنیم تا به اصل خود برگردند. وی بیان داشت: ما اگر بتوانیم عفاف و حجاب را همانگونه که دین مطرح کرد ادامه داده و حفظ نماییم یقیناً در تمام شئونات موفق خواهیم بود و هر جامعه ای که عفیف تر بود موفق تر نیز بوده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از سوی حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اداره کل بیمه سلامت مازندران و چند دستگاه اجرایی دیگر به عنوان برگزیدگان در ترویج و فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false