×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ با سرهنگ حسین اسدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در دیدار صمیمی سرهنگ ابوالفضل جمشیدی فرمانده سپاه شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته ناجا ، انتصاب سرهنگ اسدی را به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ تبریک وبیان داشتند: سپاه ونیروی انتظامی مانند دو بال قدرتمند در کنار هم در تامین نظم وامنیت کشور عزیز نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ گفت: جانفشانی وغیور مردی همکاران نیروی انتظامی در دفاع از مرز و بوم و مبارزه با اخلالگران و برهم زنندگان آرامش وآسایش جامعه هیچ وقت فراموش نمی شود .

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه هیچ دستگاهی مانند نیروی انتظامی با بدنه جامعه در ارتباط نیست ، افزود: معمولا وقتی دستگاهی با مردم ارتباط زیادی دارد ، نارضایتی بیشتری هم اتفاق می افتد که این امر در نیروی انتظامی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتباط با بدنه جامعه در صورتی است که مردم احساس آرامش داشته باشند، گفت: وقتی یک خانواده در جاده، نیروی انتظامی را می بیند احساس امنیت می کند که این خود گویای همان حس آرامش است.

فرمانده سپاه سیمرغ عنوان کرد؛ در همین ایام فعلی که شیوع ویروس کووید ۱۹ در کنار تحریم‌های ظالمانه و ضدانسانی ، شرایط سختی را برای کشور رقم زده است ، شاهد بودیم که نیروی انتظامی ازهیچ کمکی دریغ نکرده و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد کاهش محسوس آمارهای ابتلاء و فوت ناشی از بیماری کرونا در کشور باشیم.

جمشیدی گفت : هفته ناجا فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان ، مأموران ، مدیران و فرماندهان عزیزی که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می‌رسانند.

در ادامه سرهنگ حسین اسدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ ضمن خوش آمد گویی به سرهنگ جمشیدی فرمانده سپاه شهرستان وهیئت همراه ازهمکاری صمیمانه نیروهای بسیجی با پرسنل نیروی انتظامی تشکر کردند و یادآور شدند؛ جهت تامین نظم وامنیت وآسایش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم.

وی افزود: سپاه مردمی است و مردم نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت دارند و اگر مشارکت و همدلی مردم نباشد نمی‌توان امنیتی پایدار در جامعه برقرار کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false