×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ مهندس سید حامد بیکایی شهردارکیاکلا به همراه اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سرهنگ اسدی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ دیدار و گفتگوکردند.

 

در این دیدار سرهنگ حسین اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ ضمن تشکر از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیاکلا که باعث دلگرمی کارکنان امنیت میشوند با بیان این مطلب که امنیت یک موضوع فراگیر است ، اظهار کرد: سازمان‌ها ، نهادها و مردم نقش بسزایی در برقراری امنیت دارند و برای برقراری مناسب امنیت لایه لایه‌های اجتماع نقش دارند.

 

 

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و با کمک و یاری مردم در تأمین امنیت تلاش کنیم که البته در این راه شورای اسلامی شهر و روستا نیز نقش بسیار ویژه‌ای دارند.

فرمانده انتظامی سیمرغ با اشاره به فعالیت خوب شوراها در ایجاد همکاری با نیروی پلیس گفت:شورا منتخب مردم که از اقشار مختلف صنفی هستند می‌توانند گره‌های بزرگی را باز کنند.

 

سرهنگ اسدی عنوان کرد: نیروی انتظامی با کمک شورا می‌تواند راهکار مناسبی ارائه دهد و با تلاش شورای شهر و مدیریت شهری می‌توانیم قدم‌های مثبتی در بحث امنیت برداریم.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت تنها با سلب آن قابل درک است ، بیان کرد: امنیت یک نعمت بی‌بدیل بوده و نیروی انتظامی در تمام عرصه‌های امنیت از جمله اقتصادی ، فرهنگی و امنیت عمومی مشارکت دارد.

 

مهندس بیکایی شهردار کیاکلا نیز با بیان اینکه ما هم قدردان زحمات پرسنل انتظامی هستیم و مدیریت شهری تمام همکاری و تلاش خود را در راستای افزایش تعامل با نیروی انتظامی انجام می‌دهد ، گفت: کیاکلا میتواند یکی از امن‌ترین شهرهای ایران باشد.

بیکایی گفت: بالا رفتن ضریب امنیت کمک شایانی به آبادانی شهر می‌کند و هر شهری که با امنیت بالایی برخوردار باشد به دلیل وجود شهروندان فرهیخته است و مجموعه مدیریت شهری ، معاونین و تمام کارکنان ارتباط تنگاتنگی با پرسنل انتظامی سیمرغ دارند.

 

رئیس شورای شهر کیاکلا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با بیان این مطلب که با تمام هجمه‌هایی که دشمنان نظام ایجاد می‌کنند آرامش و امنیت در جامعه حاکم است ، گفت: شورای اسلامی شهر کیاکلا و مدیریت شهری همواره همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند.

جواد قصابیان عضو شورای شهر کیاکلا نیز اظهار کرد: امیدواریم با ورود فرمانده جدید انتظامی منشأ خیر و برکت برای شهرمان باشد و همکاری شورای شهر و مدیریت شهری موجب توسعه شهر می‌شود و مردم کیاکلا به نیروی انتظامی علاقه‌مند هستند و در هر زمینه‌ای نیروی انتظامی را کمک می‌کنند.

 

داداشی عضو دیگر شورای شهر کیاکلا افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مقتدرترین نیروها در جای‌جای شهر و اماکن مسکونی امنیت شهروندان را برقرار می‌کند و اعتماد مردم به نیروی انتظامی باعث می‌شود تا گردشگری در کیاکلا روز به روز پیشرفت داشته باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false