×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مجتبی حبیب‌نژاد فرماندار شهرستان سیمرغ در افتتاح پروژه لاینینگ طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی روستای رکن‌کلا ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: اقدامات مؤثری در عرصه کشاورزی شهرستان اتفاق افتاد.

وی افزود: دو مؤلفه حائز اهمیت در حوزه کشاورزی آب‌وخاک است که علی‌رغم همه مسائل در برخی نقاط استان سیمرغ به جهت شرایط خاص اقلیمی این دو مؤلفه را به‌طورکلی دارا است.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه مشکلی در خصوص تأمین آب شهرستان نداریم و از خاک بسیار حاصلخیز هم بهره می‌بریم، تصریح کرد: در تمام فصول سال مجموعه عزیزان کشاورز شهرستان فعال هستند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه شاخصه دیگر این شهرستان در پراکندگی جمعیت است و ۶۰ درصد جمعیت شهرستان در روستاها زندگی می‌کنند، گفت: تثبیت جمعیت روستاها یکی از سیاست‌های دولت است که باید تحقق پیدا کند و در صورتی این امر اتفاق می‌افتد که دولت خدماتی در روستاها داشته باشد.

حبیب‌نژاد با اشاره به اینکه خوشبختانه با حمایت‌های همه‌جانبه مجموعه جهاد کشاورزی اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داد، اظهار کرد: سال گذشته افتتاح بزرگ‌ترین پروژه تجهیز و نوسازی شمال کشور را با حضور وزیر محترم جهاد کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: ۲۶۰ هکتار از اراضی که استعداد طرح تجهیز و نوسازی دارند در شهرستان باقی‌مانده که مطالعات اولیه و نقشه آن‌هم تهیه‌شده است که قول دادیم در سال جاری این طرح تجهیز و نوسازی به اتمام برسد تا تنها شهرستان سبزی باشیم که همه اراضی شالیزاری که استعداد اجرای طرح تجهیز و نوسازی رادارند طرح تجهیز و نوسازی صورت گرفته باشد.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه انتظار داریم در حوزه اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی شهرستان به مجموعه شهرستان کمک کنید تا در سال ۹۸ این جشن با حضور همه کشاورزان عزیز در سطح شهرستان برگزار شود، تصریح کرد: امیدواریم امسال هم مانند سال‌های گذشته از خدمات ارزنده در حوزه کشاورزی برخوردار شویم.

این مسؤول در پایان گفت: دولت در دهه فجر سال جاری ۱۷ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان را به بهره‌برداری رساند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false