×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ اولین هنرستان غیر دولتی تربیت بدنی استان مازندران به عنوان ستارگان شمال “با مدیریت حسین زاده اسکی با ظرفیت جذب و ثبت نام ۱۶۰دانش آموز پایه دهم واقع در خیابان فرهنگ جنب سالن سید رسول حسینی آماده افتتاح در سال تحصیلی ۹۷-۹۸شده است.

این هنرستان با ایجاد تمامی امکانات رفاهی از جمله خوابگاه، سلف سرویس می تواند به صورت شبانه روزی هم از دانش آموزان شهریسهای مختلف استان مازندران که علاقمند به ادامه تحصیل در رشته تربیت بدنی هستند، ثبت نام
کند.

هنرستان غیر دولتی پسرانه تربیت بدنی مازندران با بکار گیری پرسنل و اساتید مجرب و با عقد قرارداد با سالن های ورزشی مجزا شامل استخر، کشتی ، سالن های ورزشی رزمی در ۲۰ رشته ورزشی توپی و انفرادی خدمات آموزشی علمی و عملی را به دانش آموز ارائه می دهد.

مصطفی حسین زاده مدیر هنرستان غیر دولتی پسرانه تربیت بدنی مازندران از این هرستان به عنوان تنها هنرستان تخصصی نام برد و گفت: دانش آموزان برای ادامه تحصیل از پایه دهم در رشته تربیت بدنی باید علاوه بر داشتن معدل ممتاز باید شرائط جسمی و فیزیکی مورد نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر این نکته که دانش آموزان رشته تربیت بدنی می توانند درمقاطع کاردانی و کارشناسی با گرایش فیزلوژی پزشکی ادامه تحصیل بدهند ، گفت: به همین دلیل دانش آموزان باید نمره قبولی حداقلی دروس ریاضی و علوم تجربی را داشته باشند.

حسین زاده به نیاز جامعه ایران به معلمان ورزش ، روئسای هیات های مختلف ورزشی با مدرک تحصیلی مرتبط دارد، گفت: این هنرستان درواقع حامی و تقویت کننده تخصصی نیروهای وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است.

وی با برنامه های جانبی هنرستان غیر دولتی پسرانه تربیت بدنی ستارگان شمال در ساری اشاره کرد و گفت: این هنرستان با بکار گیری نیروهای مجرب که همه آنان دارای مدارک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دارند، امکانات رفاهی و آموزشی پیشرفته ای را مهیا کرده است.

این مدیر جوان آموزش پرورش ناحیه یک ساری برگزاری کلاس های زبان انگلیسی و فن بیان اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه بیشتر دانش آموزان در رشته تربیت بدنی در مسابقات قهرمانی استاین، ملی و فراملی صاحب مدال هیا مختلف می شوند، فراگیری زبان انگلیسی و دانستن فن بیان همواره مورد تاکید است.

وی توضیح داد: اینکه قهرمانان ما با گرفتن رتبه در مسابقات که مورد توجه خبرنگاران قرار می گیرند اما نتوانند درحد معرفی خودشان و رشته مربوطه به زبان انگلیسی و بدون تپق زدن معرفی کنند، یک ضعف است.

وی از تخفیف ویژه شهریه به دانش آموزان دارای معدل بالا ، فرزندان فرهنگیان و وزارت ورزش و جوانان و همچنین دانش آموزان دارای مدال مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: هدف اصلی این هنرستان تربیت دانش آموزان
تخصصی در این رشته ورزشی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false