×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نمازجمعه ساری با گرامیداشت روز زن و مادر توصیه کرد تا زنان جامعه حضرت زهرا (س) را الگوی تربیت ، همسرداری و زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند گفت: حضرت زهرا در همه زمینه ها الگوی مناسبی برای زنان و مادران جامعه محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بانوان باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود در جامعه قرار دهند اظهار داشت: اصالت، خانواده و مادر بودن زنان باید حفظ شود.

وی با تاکید براینکه نباید اصالت ها را در خانواده از دست داد افزود: زنان شی و کالا نیستند و باید عفاف و حجاب را سرلوحه کار قرار دهند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه غرب نگاه ابزاری و کالایی به زنان دارد و آنان را با ورود به کارخانه ها از خانواده و کودکانشان دور کرده است اظهار داشت: در جامعه فاطمی باید حضرت زهرا را الگوی خود قرار داد.

آیت الله طبرسی همچنین با گرامیداشت آغاز چله دوم انقلاب اسلامی یادآور شد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید با رفع نواقص و بهره گیری از مدیریت جهادی و ورود جوانان به عرصه های مدیریتی گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران ، با تاکید برانتقال ارزشهای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل های مختلف یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم کشور را برای مشکلات و توطئه ها بیمه و مصون کرده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false