×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۵ فروردین - ۱۳۹۸  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ همایش روابط عمومی های فرمانداری های استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیت های شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد.
در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران تغییر رویکرد در اطلاع رسانی فرمانداری ها را برای بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی لازم و ضروری توصیف کرد.

عباس مهدوی افزود: انتشار اخبار به شیوه سنتی با مخاطبان ارتباط موثر را برقرار نمی کند و باید از شیوهای نوین خبری بهره برد.

وی اظهار داشت:سایت فرمانداری پیشانی اطلاع رسانی یک شهرستان است و نباید صرفا در انتشار اخبار فرمانداری خلاصه شود.
وی افزود:معرفی و روایت داشته های اقتصای،فرهنگی،گردشگری،جغرافیایی،
انسانی،سیاسی و اجتماعی،کشاورزی و صنعتی و….درروند اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به رویکرد اقتصادی و نشاط اجتماعی استاندار مازندران افزود:در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه اند باید زمینه سرمایه گذاری های خرد و کلان را با معرفی فرصت های شهرستانی فراهم کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از راه اندازی میز گفتگو در این روابط عمومی خبر داد و افزود:قصد داریم با دعوت ازنخبگان و فعالان اقتصادی حضورشان را در رسانه ها پررنگ ترکنیم.

وی با تاکید بر رصد و پایش رسانه ای در روابط های فرمانداری ها گفت: باید مشکلات مطرح شده از سوی رسانه ها را رصد و از دستگاه و مجموعه مربوطه پاسخ خواست.

وی افزود :۱۰ آیتم انتخاب روابط عمومی های خلاق استان را طراحی کرده ایم که به زودی در قالب فراخوان اعلام خواهد شد.

وی به نقش اساسی روابط عمومی ها در تحقق برنامه های دولت و استاندار مازندران اشاره کرد و گفت:در برنامه صد روزه استاندار مازندران فعال یا منفعل بودن دستگاه ها و سازمان ها مشخص خواهد شد.

وی گفت:از مدیران دستگاه ها،سازمان ها و مجموعه های مرتبط با دولت خواسته ایم تا برنامه های صد روزه خود را در پرتال استانداری مازندران اطلاع رسانی کنند.

وی حضور جدی در شبکه های اجتماعی و مجازی را برای معرفی فعالیت های انجام شده برای روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد و گفت:وقتی فضای مجازی را جدی نگیریم ،از آن سوی مرزها برای افکار عمومی برنامه ریزی و محتوا تولید می شود تا مردم نسبت به آینده کشوردلسرد شوند.

وی تاکید کرد:روابط عمومی تنها در فیلم و عکس و بنر خلاصه نمی شود و باید مشاور ، کارشناس و تحلیل گر افکار عمومی باشد .مدیران هم نباید تنها از روابط عمومی ها انتظار درج اخبار و عکس هایشان را داشته باشند.روابط عمومی در عصر حاضر مجموعه ای است که هنرمندانه برای بهتر شدن جامعه و حال مردم تلاش می کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false