×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار داشت : باتوجه به نزدیک شدن به پایان سال و شروع سفرهای نوروزی و وجود ترافیک فراوان در محور جاده چالوس عملیات تعریض و بهسازی این محور در محدوده مرزن آباد – دزدبن با بکارگیری چند اکیپ راهسازی بصورت همزمان سرعت بیشتری به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می طلبد و از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای توسعه، بهسازی و ایمنی محورهای استان قدردانی کرد و گفت : یکی دیگر از محسنات توسعه جاده ها، رونق بخشی صنعت و بهره گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید خود می باشد.

وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد : تعریض و بهسازی بخشی از محور جاده چالوس ( محدوده خروجی شهر مرزن آباد به سمت محور کندوان ) بطول ۲/۳۰۰ کیلومتر و بعرض ۹ متر با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان یکسال از آذرماه سالجاری با حضور مسئولین آغاز و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گیرد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های این استان به ویژه جاده ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

وی در خصوص محور کندوان عنوان نمود : راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهای سال به ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورد استفاده بهره‌برداران سامانه حمل و نقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

نظری با اشاره به اهمیت محور کندوان اظهار داشت: وضعیت فعلی محور به‌گونه‌ای است که سطح سرویس جاده در ایام تعطیل بسیار پایین بوده و حتی در بسیاری از نقاط به علت عدم وجود شانه با عرض کافی، توقف یک اتومبیل به علت خرابی و… موجب انسداد کامل یک لاین و ایجاد راهبندان می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازی و بازسازی گذرگاه دیرپای کندوان که در زیربخش‌های متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌ای تاثیرگذار است، نتایجی همچون توسعه گردشگری و اقتصاد محلی و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت.

نظری ابراز امیدواری کرد: در پی رویکرد اخیر دانش بنیان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازی شاهد توجه بیشتر به توسعه و تعریض و بهبود سرویس‌دهی محور کندوان باشیم .

گفتنی است عملیات تعریض و بهسازی محدوده مرزن آباد – دزدبن به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از آذر ماه سالجاری آغاز و در حال انجام می باشد و همچنین عملیات تعریض و بهسازی ۵ کیلومتر از این محور نیز در طی سالیان گذشته به اتمام رسیده و در اختیار کاربران جاده ای می باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false