×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر علی صفر پور  فرمانده انتظامی شهرستان ساری در دیدار با خانواده سرباز شهید” حسین عباسپور ” ضمن تجلیل از ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده های معظم شهداء، شهادت را اوج دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست و گفت : خانواده شهدا الگوهای واقعی جامعه اسلامی هستند .

وی با تجلیل از دلاورمردی های شهیدان،گفت: شهیدان، بندگان خالص و برگزیده خداوند هستند که با نیتی الهی و خدایی، قدم در راه دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی نهادند و کاری ولایی کردند.

سرهنگ ” صفر پور” افزود: شهدا با ایثار و فداکاری های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادگی کردند و دراین راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی برای همیشه در اهتزاز بماند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در جامعه امروز خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی و سعادت اخروی است، اظهار داشت: کشور ما مرهون ایثارگری ها و جان فشانی شهدایی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false