×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر مفید غلامی راد رئیس سازمان برنامه و بوجه استان مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در دیدار با محمد جعفری رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران و با همراهی حمید قاسمی مدیر هنرستان با نیازهای ویژه حاج احمد خلیلی شهرستان ساری ضمن قدردانی از زحمات و تلاش معلمان استثنایی استان گفت: تربیت نسل جوان و آینده‌سازان کشور باید براساس آموزه‌های دینی باشد و همه مردم باید تلاش و زحمات معلمان را که در فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود نسبت به تربیت وهدایت دانش‌آموزان گام برمی‌دارند قدردان باشند.

رئیس سازمان برنامه و بوجه استان مازندران افزود : اگر کار تربیت نسل جوان و آینده‌سازان میهن اسلامی براساس سفارشات مکتب حیات‌بخش اسلام و آموزه‌های دینی باشد ، به طور قطع نتایج عظیمی را به همراه دارد.

غلامی راد تصریح کرد: دانش آموزان از رفتار و کردار معلمان خود در سطوح مختلف تحصیلی الگو می‌گیرند که به همین دلیل این رفتارها و عملکردها باید بسیار ظریف، دقیق و حساب شده باشد.

رئیس سازمان برنامه و بوجه استان مازندران با اشاره به نقش معلمان در پیشرفت جامعه خاطرنشان کرد: معلمی شغل انبیاء بوده و معلمان نقش خطیری در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این راستا معلمان باید با آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در شناخت نقشه‌های شوم آنها آشنا کنند.

رئیس سازمان برنامه و بوجه استان مازندران با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام ابراز داشت: معلمی شغل مقدس و خطیری محسوب شده و معلمان نقش غیر قابل انکاری در توسعه کشور دارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false