×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کمربند طلایی جمهوری اسلامی ایران با حضور گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا ، رضازاده مشاور عالی سبک،سردار حبیب زاده رئیس سبک کارن پرشین فایت مازندران،مسئولین کمیته های کشوری ، اعضای شورای راهبردی ،حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ، عمادی معاون امور خادمیاری و حجت الاسلام والمسلمین خجسته فر معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان برگزار گردید.

 

این بازی با استقبال خیلی خوب و با بیش از ۲۵۰ فایتر در دو بخش بانوان و آقایان از سراسر ایران با یاد و گرامیداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در ساری برگزار شد.

 

 

این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار که به نفرات اول در رده‌ی نونهالان و نوجوانان، بازوبند و حکم قهرمانی و به نفرات دوم و سوم تندیس و حکم قهرمانی اهدا شد.

 

 

همچنین به نفر اول در رده‌ی جوانان و بزرگسالان، کمربند طلایی و حکم قهرمانی و به نفرات دوم و سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید. تقدیر از داوران، مربیان برتر و تجلیل از نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مازندران از دیگر برنامه‌های این دوره بوده است.

 

 

در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک kpf در بخش بانوان ، یکی از بازی‌های هیجانی این دوره ،استایل دیمابوکسینگ بوده که برای اولین بار برگزار شد.

 

 

در پایان به توسط گرند مستر مسعود رحیمی یکی از کمربند طلایی قهرمانی این سبک را که مزین بنام سردار دل‌ها بود به سید عباس حسینی نژاد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری برای اهدا به حرم حضرت زینب (س) اهدا شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false