×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مجتبی حبیب نژاد روشن فرماندار سیمرغ در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب که ، دهه فجر پارسال ۱۱ میلیارد تومان طرح در سیمرغ افتتاح شده بود افزود؛ امسال ۲۶ طرح همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود که ۱۸ طرح از این تعداد با هزینه ای بیش از ۷۶ میلیارد تومان اجرایی شده ، که از لحاظ میزان اعتبارات هزینه شده هفت برابر طرح های دهه فجری سال گذشته است.

حبیب نژاد ، از گلخانه های بزرگ و کوچک ، واحد بسته بندی میوه خشک ، برق رسانی ، آبرسانی ، شیلات ، مسکن و طرح های دستگاه های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان طرح های قابل افتتاح در دهه فجر نام برد.

فرماندار سیمرغ گفت که عملیات اجرایی هشت طرح هم با پیش بینی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار دهه فجر امسال در شهرستان شروع می شود.

وی با اعلام این که افتتاح سایت اداری به عنوان یکی از دغدغه های مهم سیمرغ به دهه فجر نمی رسد ، افزود که این سایت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در مرحله نازک کاری قرار گرفته است که مقرر شد تا اسفندماه به فرمانداری تحویل شود.

حبیب نژاد با بیان این که برای ۶ اداره در این سایت مکان یابی شده است ، گفت : اولویت استقرار در این سایت با اداراتی است که شعبه شهرستانی آنها هم اکنون در سیمرغ مستقر نیست و یا مشکل ساختمان دارند .

فرماندار سیمرغ از گلخانه داری به عنوان نقطه قوت تولیدات کشاورزی و اشتغالزایی در این شهرستان یاد کرد و افزود که از سال گذشته تاکنون ۱۵۰ گلخانه با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومان در سیمرغ احداث شده است که نه تنها برای کشور ارز آوری دارند بلکه منجر به ارتقاء توان اقتصادی کشاورز شده ا ند.

وی از تکمیل طرح تعریض محور بابل به کیاکلا هم به عنوان یکی مطالبات شهرستان سیمرغ یاد کرد و خواستار تخصیص اعتبارات ملی به آن شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false