×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ اختتامیه ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کمربند طلایی جمهوری اسلامی ایران با حضور گرند مستر مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا ، رضازاده مشاور عالی سبک،سردار حبیب زاده رئیس سبک کارن پرشین فایت استان مازندران،مسئولین کمیته های کشوری و اعضای شورای راهبردی و با بیش از ۲۰۰ فایتر در دو بخش بانوان و آقایان از سراسر ایران با یاد و گرامیداشت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در ساری برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار که به نفرات اول در رده‌ی نونهالان و نوجوانان، بازوبند و حکم قهرمانی و به نفرات دوم و سوم تندیس و حکم قهرمانی اهدا شد.

 

 

همچنین به نفر اول در رده‌ی جوانان و بزرگسالان، کمربند طلایی و حکم قهرمانی و به نفرات دوم و سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا گردید. تقدیر از داوران، مربیان برتر و تجلیل از نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مازندران از دیگر برنامه‌های این دوره بوده است.

در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک kpf در بخش بانوان ، یکی از بازی‌های هیجانی این دوره ،استایل دیمابوکسینگ بوده که برای اولین بار برگزار شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false