×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همراهی اصغر گودرزی مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد و دکتر ارزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری و امام جمعه قائمشهر دیدار کرد.

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دیدار با اشاره به فعالیت های بسیار خوب و ارزشمند نهاد کتابخانه‌های عمومی در حوزه‌های فرهنگی در کشور ، این نهاد موفق را نیازمند تقویت و پشتیبانی از لحاظ مادی و معنوی عنوان کرد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری نیز با اشاره به اینکه کتاب باید در سبد خرید خانوار جایگاه خاصی پیدا کند ، گفت: همه اقشار به خصوص جوانان باید فرصت مناسبی را برای مطالعه اختصاص دهند و در هر فرصتی به مطالعه کتاب بپردازند.

پس از این دیدار ، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از روند پروژه کتابخانه شهیدان معلمی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

کتابخانه شهیدان معلمی (شهید غلامرضا ‌و شهیدغلامعلی) که توسط آیت الله معلمی ابوالشهیدین و خیر کتابخانه‌ساز استان در حال ساخت است روزهای پایانی خود را طی می کند.

قرار است منابع این کتابخانه با موضوعات دینی و مذهبی توسط آیت الله معلمی تامین و به این کتابخانه اضافه شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false