×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی اسدی سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران گفت طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان با هدف بهبود و تکمیل فرایند آموزش ، جبران نارسایی‌ها و کاستی‌های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران از اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری دانش‌آموزان متوسطه همزمان با سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و با هدف بهبود و تکمیل فرایند آموزش، جبران نارسایی ها و کاستی های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش آموزان دوره اول متوسطه و دوم متوسطه (نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش) در تابستان ۱۴۰۱ اجرا می شود.

وی به نحوه اجرای این طرح در دوره متوسطه اشاره کرد و افزود: دانش آموزانی که بر اساس ضوابط موجود در آیین نامه های آموزشی و ارزشیابی ، نتوانسته اند نصاب قبولی را در خرداد ۱۴۰۱ کسب کنند و همچنین دانش آموزانی که با وجود نسب نصاب قبولی در دروس ، بر اساس تحلیل نتایج ارزشیابی پایانی(خرداد۱۴۰۱) توسط شورای مدرسه، نیازمند شرکت در کلاس های جبرانی و تقویتی هستند ، در این کلاس های تابستانه شرکت می کنند.

اسدی اظهار کرد:این طرح با اولویت مدارس عادی دولتی کم برخوردار ، محروم ، مرزی ، روستایی ، عشایری ، شبانه روزی و مدارس حاشیه شهر ها اجرا می شود.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در خصوص بازه زمانی طرح تعمیق و تثبیت یادگیری عنوان کرد:این طرح از نیمه تیر ماه آغاز و تا پایان مرداد به مدت حداکثر ۳۶ ساعت آموزشی ادامه دارد و در شهریور نیز از دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح آزمون به عمل می آید.

علی اسدی در پایان اضافه کرد: تراکم کلاس‌های درس حداکثر ۲۰ نفر در نظر گرفته شد و تا به این لحظه ۴۶ هزار دانش آموز در ۲۳۹ پایگاه استان شرکت کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false