×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری ضمن برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای توسعه تعاملات بین دانشگاهی و دیدار با رییس و مدیران ستادی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ، از امکانات و کارگاه های دانشکده بازدید به عمل آورد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با معرفی دانشگاه و بیان اهداف و مأموریت ها ، گزارش کاملی از مراکز ، رشته ها و اساتید هیأت علمی دانشگاه ارائه نمود.

دکتر امیر حیاتی ، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران را برخوردار از رشته های خوب و کاربردی و مورد نیاز جامعه و اساتید هیأت علمی قوی دانست و بیان داشت: واحد بین الملل دانشگاه فعال شده و از ترم گذشته دانشجویان خارجی به مجموعه دانشجویان دانشگاه اضافه شده اند و در سال تحصیلی جدید در رشته کارشناسی پیوسته رشته معماری با آزمون سراسری دانشجو می پذیریم. دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه آموزش مجازی با تمهید مقدمات عملکرد خوبی را در کشور ارائه نمود.

وی افزود: ساختارسازی حوزه اداری-مالی شروع شده و چارت استانی تثبیت شده است و معاونت پژوهشی به ساختار استان افزوده شده تا انشاءالله بتوانیم در آینده ظرفیت‌های پژوهشی را توسعه بیشتری دهیم.

حیاتی در پایان تأکید نمود: باید بتوانیم فضایی را آماده کنیم تا متناسب با شرایط، از ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد استفاده بهینه نماییم و اساتید، کارکنان و دانشجویان از منافع مشترک بهره مند شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از میزبان جلسه ، بیان داشت: دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری یکی از دانشگاه‌های خوشنام کشور است که به واسطه تلاش تیم خوب مدیریتی خود ، موفق عمل کرده است.

دکتر حسین کرمانیان با اشاره به سه عامل کاهش جمعیت ، اضافه شدن مؤسسات آموزشی غیر دولتی و افزایش ظرفیت پذیرش مؤسسات دولتی گفت: باید آمایش دقیقی از وضعیت آموزشی در کشور اجرا گردد و اطلاعات واقعی و آگاهی برای انتخاب مراکز دانشگاهی به دانش‌آموزان و دانشجویان داده شود.

جامعه نیاز به دانشجویی دارد که کار بلد باشد و من بر این عقیده ام که دانشگاه آزاد و دانشگاه فنی و حرفه ای رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند. امروزه جامعه به ایده و دانش فنی نیاز دارد و دانشگاه‌ها باید در این زمینه ورود نمایند.

عضو هیأت علمی و دانشیار گروه آموزشی پالایش زیستی دانشکده مهندسی انرژی و فناوری های نوین دانشگاه شهید بهشتی با بیان آماری از واحد ها، مراکز، دانشجویان، اساتید، کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه آزاد استان اظهار داشت: باید از امکانات درست استفاده شود و هدفمند و نظام‌مند کردن پایان نامه ها و رساله ها انجام شود و ظرفیت های اندیشه ورز در حوزه های مختلف دانشگاهی ورود نمایند.

وی در پایان تصریح نمود: رویکرد حل مسأله و ارتباطات بین دانشگاهی به رشد مجموعه های دانشگاهی و دانشجویان کمک خواهد کرد و پیگیری موضوعات و تدوین تفاهم‌نامه در گام های بعدی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false