×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخدادشمال و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود با دکتر محرابیان وزیر نیرو دیدار کرد و در مورد تبعات ناشی از احداث سد فینسک بر منابع آبی مازندران و توقف آن اخطار جدی داد.

نماینده مردم مازندران در این دیدار ابتدا مسائل مرتبط با احداث سد فینسک و کمبود آب سد شهید رجایی ساری و مشکلاتی که برای کشاورزان در سال اخیر با این کم آبی به وجود آمده را تشریح کرد و تشدید کم آبی و تنش آبی در مازندران با احداث سد فینسک را به وزیر محترم متذکر شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود عنوان داشت: هم اکنون در ساری و میاندورود مشکلات اساسی در تامین آب کشاورزان و بحث حقابه ها و مشترکین آب وجود دارد، لذا درخواست داریم تیمی از وزارت نیرو به استان مازندران فرستاده شود و وضعیت فعلی سد شهید رجایی و مشکلات کشاورزان پایین دست بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد.

علی بابایی کارنامی در این دیدار بر نظرات قبلی در مورد توقف احداث سد فینسک تاکید کرد و افزود: ما همچنان بر توقف این سد پافشاری میکنیم و به هیچ وجه از حقی که برای مردم مازندران است کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده ساری و میاندورود عنوان کرد: وزیر محترم نیرو در این دیدار بر تجدید نظر لازم بر اساس دستور رئیس جمهور قول مساعد داده است.

بابایی کارنامی همچنین در این دیدار رفع مشکلات مربوط به هزینه های اصلاح شبکه برق در ساری و میاندورود و احداث یک نیروگاه در ساری را از دکتر محرابیان درخواست کرد. وی همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز برای برق دار کردن چاه های کشاورزی شهرستان های ساری و میاندورود را خواستار شد

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false