×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

 به گزارش رخدادشمال؛ محمد جعفری کتریمی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران گفت: هفدهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور ، در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری برگزار می‌ شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران افزود: با واگذاری میزبانی مسابقات هنرهای نمایشی و آوایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر و پسر سراسر کشور از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، آموزش و پرورش استثنایی مازندران میزبان ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر از ۳۱ استان خواهد بود.

جعفری تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی (سرود) با شرکت ۵۰۰ دانش‌آموز برگزیده کشور در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری و به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران درباره تاریخ برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: از ۵ تا ۸ شهریور جاری دانش‌آموزان برگزیده دختر و از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ شهریورماه ، دانش‌آموزان برگزیده پسر در این مسابقات شرکت می‌کنند.
جعفری کتریمی خاطر نشان کرد: با توجه به ویژگی‌های گردشگری استان مازندران و ظرفیت‌های ویژه این استان، این دوره از مسابقات برای دانش آموزان با نیاز های ویژه استان های دیگر قطعا بیاد ماندنی خواهد بود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false