×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمدعلی ورزی معاون حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پرونده رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در دستگاه قضایی گفت: در حراست دانشگاه آزاد اسلامی سعی شده زمینه‌های ورود جرم گرفته شود و رویکرد ما این است از این جایگاه صیانت کنیم.

وی با بیان اینکه از دانشگاه آزاد در برابر هر گونه انحرافی محافظت می‌کنیم و کوتاه نخواهیم آمد ،اظهار کرد: کیومرث نیازآذری رئیس اسبق دانشگاه بوده دو سال از بدنه مدیریتی دانشگاه آزاد جدا بود و بعد از دوره مدیریتی در قالب حق‌التدریسی در این دانشگاه تدریس می‌کرد ولی آنچه اتفاق افتاده مربوط به خودشان است و همچنین افرادی که منتسب به ایشان بودند و در دانشگاه آزاد فعالیت دارند ، پرونده‌ای ندارند و مواردی که در پرونده ایشان است در بین کارمندان دانشگاه نیست.

معاون حراست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درباره وجود داشتن پرونده‌های مربوط به رئیس اسبق دانشگاه آزاد در این دانشگاه افزود: تمامی مدارک مالی نیازآذری در دوره تصدی وی در اختیار حراست کل دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و اسناد متعددی بود که تمام موارد در اختیار حراست کل است.

یاسر رستمیان معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران نیز به سوالی درباره مشکلات آموزش در دوره آموزش مجازی و سامانه آموزشی اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه از سامانه وادانا برای کلاس مجازی استفاده می‌کنند و از بدو شیوع این بیماری و ویروس عجیب شناخت درستی از این موضوع پیدا کرده است و سعی کرد آموزش حضوری را به آموزش مجازی تغییر داد و با تجربه و زیرساختی که داشت ، کلاس آنلاین را در کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در این دانشگاه برای آموزش مجازی وجود دارد ولی نمی‌توان درباره قطعی سامانه چون دانشجو از پایانه‌های شخصی ورود پیدا می‌کنند ، اظهارنظر کرد اما این سامانه قابلیت ضبط محتوی درسی را دارد و دانشجو هر وقت مراجعه کند به منابع درسی دسترسی پیدا می‌کند.

رستمیان اظهار کرد: نظارت مستمری در برگزاری کلاس‌ها صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی و تسهیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مازندران درباره راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد استان مازندران تصریح کرد: با توجه به سخت‌گیری وزارت علوم درباره رشته‌های جدید تمرکز استان بر روی رشته‌های کاربردی است.

وی درباره تداوم شرایط تحصیلی با ادامه کرونا و روند تحصیل نیز افزود: تابع سیاست‌های وزارت علوم و سیاست‌های مرکزی دانشگاه هستیم و در این زمینه کلاس‌ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری است و برای ترم جدید سیاست‌های جدید ابلاغ می‌شود.

مجتبی اسفندیاری رئیس شورای فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پاسخ به سوالی درباره تدریس نظریات غرب در دانشگاه‌ها نیز گفت: اگر تدریس نظریات غرب باشد در چارچوب کرسی‌های آزاداندیشی بلامانع است و اگر تبلیغ نظریات غرب است با توجه به شرایط حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی اجازه تبلیغ نظریات غرب در دانشگاه را به احدی نخواهیم داد و با هر نوع تبلیغ در دانشگاه آزاد اسلامی به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تقریبا هفت مرحله کمک مومنانه داشتیم و حدود ۱۵ هزار غذای گرم، هزار و ۴۰۰ بسته کمک مومنانه توزیع کردیم و اهدای لوازم پزشکی به میزان ۱۵۰ میلیون تومان از کمک‌های اساتید، دانشجویان و خیران بوده است.

اسفندیاری تصریح کرد: هفته قبل ۱۰۰ بسته آموزشی در خدمت خانواده‌های محروم قرار گرفت و این اقلام با کمک بسیج دانشجویی توزیع شده است، همچنین موادغذایی نیز در در اختیار خانواده نیازمندان که مبتلا به کرونا شدند نیز توزیع شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false